Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Креді Агріколь робить акцент на особистих відносинах з клієнтами навіть у період діджиталізації

21 Грудня 2020

Business Ukraine magazine Грудень 2020

В Креді Агріколь вважають, що попри бум цифрового банкінгу мережа відділень залишається надважливою. 

Небагатьом експатам довелося познайомитися з українською столицею за таких самих обставин, як французькому банкіру Карлосу де Корду. Він приїхав до Києва в середині березня, щоб обійняти посаду голови правління Креді Агріколь Банку. Саме в цей час в Україні запровадили безпрецедентний локдаун усього звичного життя. В умовах коронавірусної кризи пройшов його перший рік перебування на посаді, але Карлос де Корду зміг не лише облаштуватися в Києві, але й відвідати багато регіональних відділень банку по всій Україні. Нині він з оптимізмом дивиться у 2021 рік, оскільки вже час думати про відновлення країни після пандемії.

 

 

Виклики коронавірусу

Жодна економіка у світі не уникла негативного впливу коронавірусної кризи, але Карлос де Корду каже, що його тішить відносно невеликий масштаб такого впливу на Україну. «Ми очікуємо зниження ВВП за рік в межах 5-6%, що досить непогано за європейськими мірками», - зазначає він. Головна причина - у структурі української економіки та провідній ролі секторів, які є невразливими до карантину: сільського господарства та ІТ. Карлос де Корду зазначає, що для багатьох представників українського агросектору 2020 рік виявився вдалим через високі ціни на сировину, а сектор ІТ навіть виріс попри негативні економічні тенденції в інших галузях.

Здоров‘я української банківської системи – серед ключових факторів, які допомогли країні уникнути найгірших наслідків коронавірусної кризи, вважає він. Після Революції гідності 2014 року на банківський сектор країни чекав довгий період реформ і посилення регулювання з боку Національного банку України. В результаті – приблизно половина банків були змушені припинити свою діяльність. На його думку, це допомогло створити надійне макроекономічне підґрунтя, завдяки якому Україна значно краще була підготована до кризи, ніж раніше. «За останні шість років було проведено величезну роботу з очищення  банківської системи. Я вважаю, що сьогодні економіка набагато міцніша та стійкіша, ніж у 2014 або 2008 роках», - каже голова правління Креді Агріколь.

Дистанційна робота 

Попри те, що українська економіка виявилася менш вразливою до шоків глобальної коронавірусної пандемії, безпрецедентні карантинні заходи, запроваджені в країні навесні 2020 року стали для українського бізнес-середовища справжнім випробуванням на кмітливість. Однією з першочергових і найбільших задач, які постали перед Карлосом де Корду, був інтенсивний двотижневий перехід співробітників на новий режим роботи. Так, наприкінці березня та на початку квітня 80% працівників головного офісу Креді Агріколь були переведені на дистанційну роботу. Завдяки організаційним та технологічним досягненням банку цей процес пройшов доволі безболісно. Проте голова правління банку все ж відзначає довгострокові наслідки таких радикальних змін у відносинах між роботодавцем і командою працівників.  «Нам вдалося налагодити роботу, але коли така кількість співробітників працює з дому, то виникає цілий всесвіт управлінських викликів, якому ми тільки-но почали давати раду. Нам доведеться багато над цим міркувати і багато вчитися, щоб знайти найкращий шлях співпраці з колегами, які не завжди працюватимуть поруч з нами в офісі. Зрештою, ми мусимо встановити інший тип відносин зі співробітниками на основі контракту довіри».

Банківські послуги у відділеннях 

На думку Карлоса де Корду, нинішній режим роботи з дому не залишиться надовго, але достатньо утвердилася сама тенденція до дистанційної роботи, як альтернативи офісу, і цього вже не змінити. Він прогнозує, що в післякарантинний період відсоток співробітників Креді Агріколь, які працюватимуть з дому, знизиться приблизно до 20%. В очікуванні таких змін банк шукає можливості оптимізувати офісні приміщення та уже організував окремий «гнучкий» простір в головному офісі в Києві. Водночас, він підкреслює важливість регулярного контакту між колегами та наполягає, що ніщо не замінить особисте спілкування. 

Про цю віру у цінність особистої залученості та персонального контакту свідчить і постійна підтримка Креді Агріколь Банком своєї всеукраїнської мережі, що налічує 150 відділень. Коли інші банки все більше переходять на цифровий банкінг, Карлос де Корду переконаний, що регіональна мережа Креді Агріколь є запорукою тривалого успіху банку в Україні. Відділення продовжували працювати протягом всього 2020 року без змін у штатному розкладі, і на наступний рік планів щодо скорочень немає. «Ми бачимо, що в Україні з‘являється нова хвиля цифрових банків, і точиться боротьба за частку ринку, проте ми вважаємо, що персональні відносини з клієнтами дуже важливі для банківської галузі», - каже Карлос де Корду – «Зрештою, банківський бізнес будується на довірі. Якщо ви не можете побудувати відносини на довірі, ви стаєте слабкими. І, в результаті, ви втрачаєте клієнтів. Тому ми зберігаємо регіональну мережу в Україні, адже хочемо бути ближче до наших клієнтів».  

Діджиталізація

Паралельно з таким персональним підходом Креді Агріколь у 2020 році модернізував свої цифрові сервіси. Банк уже працював над новим мобільним застосунком, коли на початку року пандемія лише набирала обертів. Цифровий інструмент нового покоління презентували в червні, і він став справжнім хітом серед клієнтів. Ним значно частіше користуються та проводять більше транзакцій аніж у попередньому застосунку, адже все більше клієнтів виконують щоденні фінансові операції у смартфоні. 

Карлос де Корду приємно вражений адаптивністю українського ринку та прогресивним ставленням українців до нових технологій. Він стверджує, що природна цікавість українців до інновацій помножилася на виклики коронавірусної кризи, і що зміни у звичках клієнтів банків, що відбулися за останній рік, уже незворотні. «Діджиталізація довго була трендом усієї банківської галузі, але пандемія прискорила цей процес. Багато з тих, хто не був схильний до використання цифрових інструментів, все ж спробували та оцінили комфорт, який приносять із собою технології. Тепер вони вже звикли отримувати додаткові переваги, і назад шляху не буде».

Прогнози на період після пандемічної кризи  

Заглядаючи наперед, Карлос де Корду очікує значного відновлення української економіки після пандемічної кризи вже в наступному році. Він з ентузіазмом розповідає про свої зустрічі з клієнтами Креді Агріколь по всій Україні і схвально відзначає велику кількість молодих підприємців із вражаюче європейськими поглядами та глобально конкурентними продуктами. Голова правління вбачає цікавий об‘єкт фінансування у виробництві товарів з доданою вартістю в аграрному секторі України, де Креді Агріколь є одним із лідерів ринку.  

Тим часом банк планує і надалі розвивати портфель цифрових послуг, при цьому зберігаючи широку мережу відділень. «Ми хочемо пропонувати клієнтам найбільш передові цифрові технології, але водночас ми вважаємо, що фізична присутність є надважливою для довгострокового розвитку банку в Україні. В цьому запорука конкурентоспроможності». 

«Ми віримо, що персональні відносини з клієнтами залишаються дуже важливою складовою банкінгу», - відзначив Карлос де Корду.

Програма винагород Mastercard
Мобільний додаток СА+
Як додати картку у Apple Pay
Як додати картку у Google Pay
Перекази з картки на картку
Інтернет-банкінг «i-Bank»
Оплата за кредит, комунальні послуги та сервіси
Акції
Бонусна Програма MasterCard® Rewards