Contact Center

0 800 30 5555
безкоштовно по Україні

+380 44 495 22 77
для міжнародних дзвінків

Головний офіс

м. Київ
01004, вул. Пушкінська, 42/4

map Адреси відділень
та банкоматів

Часті питання

Інтернет-банкінг «i-Bank»

1. Що таке система «і-Bank»?
«і-Bank» – це система дистанційного банківського обслуговування, що розроблена для надання можливості клієнтам КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу самостійно здійснювати банківські послуги поза межами відділень Банку через мережу Інтернет 24 години на добу 7 днів на тиждень (за виключенням часу для технічних робіт) з будь-якої точки світу.
 
Для використання системи «і-Bank» Вам необхідний лише один із популярних Інтернет-браузерів встановлений на будь-якому комп’ютері або мобільному девайсі.
 
Підключитися до послуги може будь-який клієнт КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, що має хоча б один відкритий рахунок або картку в Банку.  
 
Система передбачає два режими користування: 
  • Пасивний режим – доступ до системи у даному режимі надає можливість переглядати детальну інформацію про всі Ваші банківські продукти в Банку, формувати виписки по рахункам, перевіряти залишок коштів на будь-якому рахунку/картці/депозиті, написати листа в Банк або змінити пароль.
  • Активний режим – доступ до системи у даному режимі окрім функціональності, передбаченої Пасивним режимом, надає можливість здійснювати перерахування коштів між власними рахунками та на рахунки третіх осіб, а також створювати та управляти шаблонами платежів.
2. В яких браузерах та операційних системах працює система «і-Bank»?

Коректна робота системи «і-Bank» підтримується у наступних версіях операційних систем та веб-браузерів:

Операційні системи Windows, Mac OS, Linux, які підтримують наступні версії браузерів:

Браузери для персональних комп’ютерів:

  • Chrome 39+
  • Internet Explorer 10+
  • Firefox 35+
  • Opera 26+

Браузери, що вбудовані в операційні системи:

  • Apple iOS 5+ (Safari)
  • Android 4.0 (ICS)
  • Android 4.1-4.3 (Jelly Bean)
  • Android 4.4+
  • Windows Phone 7.5+

Інші мобільні браузери:

  • Firefox Mobile 18+
  • Chrome for Android 18+
  • Opera Mobile 11.5+
3. Чи можу я користуватися системою «і-Bank» за кордоном?

Використовувати систему «і-Bank» можливо в будь-якій країні світу. Для використання системи потрібен доступ до мережі Інтернет, та для здійснення активних операцій - наявність роумінгу для того, щоб мати змогу підтвердити активну операцію одноразовим паролем, що надійде на Ваш мобільний телефон у вигляді СМС повідомлення.

4. Як мені підключитися до системи «і-Bank»?

Отримати доступ до системи «і-Bank» у Пасивному режимі дуже просто – треба лише пройти нескладну он-лайн реєстрацію в системі через сайт Банку, вказавши персональні дані та актуальний номер мобільного телефону для отримання СМС-повідомлення з паролем першого входу.

Для отримання доступу до системи «і-Bank» у Активному режимі – необхідно звернутися до відділення Банку. При цьому Вам необхідно буде пред’явити паспорт або інший документ, що його замінює.
Після Вашої ідентифікації, уточнення даних в системі Банку та підписання Заяви на підключення послуги Активний режим користування послугою відразу стане доступним.

5. Де взяти дані для онлайн-реєстрації в системі?

Для дистанційної реєстрації в системі «і-Bank» Вам необхідно вказати декілька обов’язкових параметрів:

1. Номер будь-якого Вашого рахунку в КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу (поточного, депозитного, кредитного, але за виключенням карткових рахунків, що починаються з 2625). Номер рахунку можна знайти у Вашому примірнику договору про надання банківських послуг
АБО
номер будь-якої Вашої платіжної картки, що випущена КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКом. Номер картки міститься на її зовнішньому боці – це чотири блоки по 4 цифри;

2. Дані Вашого персонального ідентифікаційного документу. Це може бути:
- Ваш індивідуальний податковий номер,
АБО
- серія і номер паспорта.
Введення серії і номера паспорту є обов’язковим, якщо Ви не маєте, з якихось причин, ІПН (наприклад, з релігійних переконань або якщо Ви є нерезидентом України та не отримували ІПН у податкових органах України).
Серія і номер паспорту зазначаються поспіль без пробілів, для власників українського паспорту – великими українськими літерами, для власників паспортів іноземних держав – великими латинськими літерами.

3.  Дату Вашого народження

4. Номер Вашого мобільного телефону, що був вказаний як контактний при відкритті рахунку або картки в КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКУ

5.  Адресу Вашої електронної поштової скриньки

6. Що таке логін і чи можу я його змінити?

Логін – це згенерований системою «і-Bank» унікальний незмінний ідентифікатор користувача в системі «і-Bank», що використовується, як один із компонентів автентифікації користувача в системі «і-Bank».

Логін складається з 8 цифр і не може бути змінений користувачем системи. У разі втрати або забуття логіну, користувачу системи необхідно особисто звернутися до обслуговуючого відділення та пройшовши процедуру ідентифікації отримати друковану форму, що містить логін.

7. Не можете увійти в систему?

Для входу в систему «і-Bank» Вам необхідно ввести Ваш особистий логін та пароль.

Якщо Ви не отримували логіну та паролю, то Вам необхідно пройти процедуру реєстрації в системі – Ви можете здійснити її прямо зараз натиснувши кнопку «Реєстрація» на сторінці логіну та отримати Пасивний доступ до системи або звернутися до відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу для активації Активного доступу. При цьому Вам необхідно буде пред’явити паспорт або інший документ, що його замінює.

Якщо Ви вже зареєстрований користувач системи «і-Bank», то неможливість входу в систему може бути викликана тим, що:

  • Ви некоректно вказали логін чи пароль. Перевірте, будь-ласка, введену інформацію та повторіть спробу ще раз;
  • Обліковий запис заблоковано через неодноразове введення невірного паролю або за Вашим повідомленням. Для розблокування, зверніться, будь-ласка, до відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, в якому Ви обслуговуєтесь. При цьому Вам необхідно буде пред’явити паспорт або інший документ, що його замінює.
8. Забули логін або пароль?

Якщо Ви забули свій логін для входу в систему «і-Bank», Ви можете знайти його у Вашому екземплярі Заяви про надання банківської послуги «і-Bank» або в електронному листі від Банку, що надходив на Вашу електронну поштову скриньку якщо Ви здійснювали онлайн реєстрацію в системі.

Якщо з якоїсь причини Ваш екземпляр Заяви про надання банківської послуги «і-Bank» недоступний або Ви видалили лист від Банку, що містив логін, Ви можете дізнатись логін у співробітника відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, у якому Ви обслуговуєтесь. Для цього Ви маєте звернутись особисто до вищевказаного відділення Банку, маючи при собі паспорт або іншій документ, що його замінює.

Увага! З метою забезпечення Вашої безпеки, Банк не надає інформацію про логін в телефонному режимі!

Якщо Ви забули свій пароль та у Вас є платіжна картка КРЕДІ АГІРКОЛЬ БАНКу, або Ви вказували слово – пароль підчас реєстрації в системі «і-Bank» , то Ви можете отримати новий пароль, звернувшись до оператора Довідкового центру за телефоном:

  • 0 800 30 5555 — дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні безкоштовні;
  • +380 44 495 22 77— для міжнародних дзвінків.

Після того, як Ви повідомите оператору Довідкового центру дані, що необхідні для Вашої ідентифікації, на номер мобільного телефону, який Ви вказали у Заяві про надання банківської послуги «і-Bank», буде відправлено SMS-повідомлення з новим тимчасовим паролем для входу в систему «і-Bank». Під час авторизації в системі з використанням цього тимчасового паролю Вам буде запропоновано в обов’язковому порядку змінити пароль на постійний.

Якщо Вам не вдалось отримати новий пароль в телефонному режимі (наприклад, Ви не змогли повідомити необхідні для ідентифікації дані, або Ви не маєте можливості зв’язатися з операторами Довідкового центру), зверніться, будь-ласка, до відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, в якому Ви обслуговуєтесь. При цьому Вам необхідно буде пред’явити паспорт або інший документ, що його замінює.

Відразу після входу в систему пароль необхідно змінити, дотримуючись вимог Банку щодо паролів, що використовуються.

9. Заблоковано доступ?

Якщо Ви отримали повідомлення системи про те, що доступ до Вашого облікового запису заблоковано, зверніться, будь-ласка, до відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, в якому Ви обслуговуєтесь. При цьому Вам необхідно буде пред’явити паспорт або інший документ, що його замінює.

Після проходження процедури ідентифікації та підписання відповідної заяви доступ до системи буде відновлено. 

10. Навіщо вводити символи з малюнку?

Введення символів з малюнку, так звана КАПЧА ( англ. – CAPTCHA) це сервіс, який допомагає захистити сайти від спаму і зловмисників. Сервіс допомагає розрізнити людей та ботів, що намагаються здійснити доступ до системи або заблокувати систему. Сутність цього сервісу полягає у виконанні простого для людини завдання, яке є водночас складним для вирішення для ботів та іншого шкідливого програмного забезпечення.

11. Не надходить SMS – повідомлення з паролем для першого входу?

Зазвичай повідомлення приходять протягом 5 хвилин. Якщо Вам не приходять SMS – повідомлення з паролем для першого входу в систему (наприклад, через затримку з боку оператора мобільного зв’язку), то Вам необхідно звернутися до Вашого обслуговуючого відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу або до Довідкового центру за телефоном 0 800 30 5555 .

Після проведення Вашої ідентифікації співробітник Банку забезпечить повторну генерацію та надсилання системою паролю для першого входу на вказаний Вами номер мобільного телефону.

12. Пароль з SMS не приймається системою?

Якщо пароль з SMS – повідомлення не приймається системою, то у більшості випадків це свідчить про те, що Ви або помилились при введенні символів з SMS – повідомлення, або термін дії пароля добіг кінця.

Зверніть увагу! Строк дії пароля першого входу в систему – 12 годин. Якщо з моменту отримання паролю минуло менше часу, то перевірте правильність введення символів з повідомлення.

Для генерації нового паролю для першого входу в систему – зверніться на Ваше обслуговуюче відділення або довідковий центр 0 800 30 5555 — дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні безкоштовні.

13. Чому реєстрація пройшла невдало?

Якщо після заповнення форми реєстрації система відобразила повідомлення про помилку, то скоріш за все причиною цього є:

  • неспівпадіння даних, шо Ви зазначили на формі реєстрації, із їх значеннями, що містяться в базі даних Банку.

Така ситуація може виникнути в разі коли Ваші персональні дані (номер телефону, паспорт, ІПН) змінювались, але такі зміни не були відображені в базі даних Банку або серед даних, що містяться в базі даних Банку міститься технічна помилка.
Рішення: зверніться до менеджера у Вашому обслуговуючому відділенні і попросіть провести реєстрацію в системі відразу у Активному режимі доступу, надавши оригінали Ваших ідентифікаційних документів;

  • невірне введення номеру рахунка або картки;

Рішення: уважно перевірте дані введені підчас реєстрації (повернутися на попередню сторінку для перевірки інформації можливо натиснувши кнопку «Назад» Вашого браузера – зазвичай вона має вигляд «стрілочки» у верхньому лівому куті екрану);

В разі якщо повторна спроба реєстрації також не завершилась успіхом – зверніться, будь-ласка, на Ваше обслуговуюче відділення.

14. Чи можу я здійснити вхід пізніше?

Так, це можливо. В разі вдалої реєстрації в системі та генерації логіна Ви отримаєте SMS – повідомлення, що містить пароль для першого входу в систему «і-Bank». Цей пароль дійсний 12 годин – тобто протягом цього часу Ви повинні здійснити перший вхід в систему та обов’язково змінити первинний пароль на особистий постійний пароль.

15. Навіщо потрібно вводити одноразові паролі з SMS-повідомлення?

Одноразовий пароль підтвердження операції є електронним підписом клієнта та аналогом власноручного підпису клієнта на дорученні Банку.

Одноразовий пароль генерується системою «і-Bank» та надсилається клієнту на мобільний телефон, що був зазначений в Заяві про надання банківської послуги «і-Bank», за допомогою SMS-повідомлення підчас ініціювання кожної операції, що потребує підпису клієнта.

16. Які мої дії, в разі, коли одноразовий пароль для підтвердження операції не надійшов на мій телефон, або не був вчасно використаний?

Якщо Ви, з якоїсь причини, не отримали відправлений Банком одноразовий пароль для підтвердження операції, або не змогли своєчасно його використати, в цьому немає нічого страшного. Для повторної генерації одноразового паролю, для підтвердження операції, просто ще раз повторіть дії для ініціювання потрібної операції і Вам буде відправлено новий пароль.

Зверніть увагу! Строк дії одноразового пароля підтвердження операції – 5 хвилин.

17. Що робити в разі втрати або крадіжки мобільного телефону з SIM-карткою, на номер якої надходять SMS-повідомлення з одноразовими паролями підтвердження операцій?

Перш за все, зателефонуйте до Довідкового центру банку за телефонами

  • 0 800 30 5555 - для дзвінків по Україні (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
  • +380 44 495 22 77 - для міжнародних дзвінків для блокування доступу до системи «і-Bank».


Зауважемо, що для авторизації в системі «і-Bank» необхідне введення особистого логіну та пароля, тож в разі втрати або крадіжки телефону ніхто не зможе використовувати Ваш мобільний телефон для здійснення платежів.

Для зміни номеру телефона, на який в подальшому будуть надходити SMS-повідомлення з одноразовими паролями зверніться, будь-ласка, до відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, в якому Ви обслуговуєтесь. При собі обов’язково мати паспорт або інший документ, що його замінює.

18. Чому після тривалої відсутності дій під час використання системи «і-Bank» мені доводиться знов здійснювати вхід до системи з введенням логіну та паролю?

Це впроваджено для того, щоб забезпечити захист на той випадок, коли Ви залишаєте свій комп'ютер без нагляду, не вийшовши з системи.

Відповідно, якщо не виконувати дій в системі протягом встановленого часу дії сеансу роботи в системі (20 хвилин), система здійснить автоматичне закриття сеансу.

Для входу до системи, потрібно буде повторити введення логіну та паролю користувача системи «і-Bank».

19. Як тимчасово заблокувати доступ до системи «і-Bank»?

Вам необхідно зателефонувати до Довідкового центру Банку за телефонами

  • 0 800 30 5555 - для дзвінків по Україні (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
  • +380 44 495 22 77 - для міжнародних дзвінків для блокування доступу до системи «і-Bank».

Для розблокування доступу до системи необхідно звернутися у відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, в якому Ви обслуговуєтесь. При цьому Вам необхідно буде пред’явити паспорт або інший документ, що його замінює.

20. Якщо в мене виникли проблеми при використанні системи до кого мені звернутися?

Зверніться до Довідкового центру Банку за наведеними нижче телефонами або скористайтесь формою зворотнього зв'язку на сайті Банку. Також є можливість відправити повідомлення до Банку прямо з системи «і-Bank».

  • 0 800 30 5555 — дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні безкоштовні
  • +380 44 495 22 77 — для міжнародних дзвінків.
21. Де можна ознайомитись з Тарифами Банку на здійснення операцій з використанням системи «і-Bank» та ознайомитись з Регламентом виконання таких операцій?т

3 тарифами КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу на здійснення операції з використанням системи «і-Bank» та Регламентом їх виконання Ви маєте змогу ознайомитись в розділі системи та на сайті Банку за посиланням.

Також, на сайті Ви маєте можливість ознайомитись з загальними тарифами КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу на всі операції фізичних осіб.

22. Де переглянути інформацію щодо моїх сеансів користування системою «і-Bank» для контролю безпеки?

Для контролю Вашої безпеки в розділі «Налаштування» системи «і-Bank» Ви маєте змогу переглянути успішні та неуспішні входи у систему «і-Bank» з використанням Вашого логіну.

Ви побачите час входу та виходу з системи та IP-адресу, з якої здійснювався вхід.

Також, в даному розділу Ви маєте змогу змінити пароль для входу в систему «і-Bank».

23. Чи дозволяє система «і-Bank» переказувати кошти між моїми власними рахунками в КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу?

Система «і-Bank» дозволяє переказувати кошти між Вашими власними рахунками. Натиснувши «Поповнити» на рахунках, картках та депозитах, або «Погасити» на кредитах, Ви можете поповнити будь-який Ваш рахунок або картку з іншої Вашої картки або рахунка, в т.ч. збільшити суму вкладу або частково погасити кредит.

Зауважте, що переказ може бути виконаний лише у гривні між рахунками, відкритими у цій валюті.

Підтвердження такої операції одноразовим паролем непотрібне.

24. Чи дозволяє система «і-Bank» переказувати кошти за довільними реквізитами отримувача?

Система «і-Bank» дозволяє переказувати кошти в будь-який Банк на території України.

Натиснувши «Переказати» на рахунку або картці, з якого Ви плануєте здійснити платіж, або обравши в меню пункт «Новий платіж», Ви можете переказати кошти в будь-який Банк на території України за довільними реквізитами.

Для Вашої зручності Ви завжди можете зберігти свої платежі, як шаблони, в разі якщо Ви плануєте в майбутньому здійснювати платежі за такими ж реквізитами. У відповідному пункті меню системи «і-Bank» шаблони можна змінювати та видаляти, якщо вони Вам більше непотрібні.

Зауважте, що переказ може бути виконаний лише у гривні між рахунками, відкритими у цій валюті.

25. Які операції можливо проводити в системі «iBank» по корпоративній картці?

На разі,  з урахуванням режиму й цільового призначення карткового рахунку, до якого випускається корпоративна картка, в системі «iBank» надається можливість перегляду інформації щодо історії операцій (перегляд виписки по рахунку), підключення/відключення послуги SMS-інформування, управління картковими лімітами, а також управління функцією перевірки CVV2/CVC2 коду.

26. На який номер телефону можливо підключити послугу SMS-інформування в системі «iBank»?

В системі «iBank», як і при підключенні послуги SMS-інформування іншим способом, існує можливість її підключення на будь-який номер мобільного телефону українського оператора стільникового зв’язку. При цьому одноразовий пароль, який застосовується для підтвердження підключення послуги SMS-інформування, буде відправлений Банком тільки на Безпечний номер мобільного телефону (той, що був зазначеній у Заяві-анкеті на підключення до системи «iBank»).

27. Чи можливо відключити послугу SMS-інформування в системі «iBank», якщо проводити операції за допомогою картки вже не планую?

Так, для цього необхідно обрати платіжну картку, яку Ви більше не плануєте використовувати та в розділі «Операції» вимкнути послугу SMS-інформування, підтвердивши дію одноразовим паролем. Зауважте, що списання комісії відповідно до Тарифів Банку відбудеться за останній період користування послугою відповідно до Правил комплексного банківського обслуговування фізичних осіб.

28. Чи можливо в системі «iBank» підключити послугу SMS-інформування на декілька номерів мобільного телефону?

В системі «iBank», як і при підключенні послуги SMS-інформування іншим способом, існує можливість її підключення на будь-який номер мобільного телефону українського оператора стільникового зв’язку. Проте, кількість номерів мобільних телефонів для підключення даної послуги обмежена в кількості одного. Якщо, наприклад, Ви як основний Власник картрахунку бажаєте мати доступ до контролю руху коштів по додатковій картці, що випущена на ім’я довіреної особи, Ви можете вільно переглядати всю інформацію в системі «iBank» в історії операцій по карткових рахунках, або ж за окремою Заявою у відділенні Банку додати адресу електронної пошти, на яку будуть дублюватися усі повідомлення в рамках послуги GSM-banking за Вашими картковими рахунками.

29. Чи можливо в системі «iBank» проводити платежі в іноземній валюті за довільними реквізитами?

В системі «iBank» існує можливість проводити операції в іноземній валюті виключно між власними рахунками. Для того, щоб переказати кошти з поточного/карткового рахунку на інший власний поточний/картковий, депозитний та/або кредитний рахунок, необхідно обрати рахунок поповнення та у відповідній формі обрати рахунок, з якого провести списання суми поповнення. Звичайна функція «Переказ» по рахункам в іноземній валюті не є доступною.

30. На яке відділення Банку можливо випустити додаткову картку до своєї основної в системі «iBank»?

При заповненні форми випуску додаткової картки після вибору типу картки, автоматичного вирахування комісії за її випуск, а також пропозиції одразу підключити послугу SMS-інформування, Клієнтові пропонується обрати будь-яке зручне відділення Банку, на яке й буде доставлена картка. Зауважте, що після підтвердження заявки на випуск додаткової картки зміни щодо обраного відділення не можуть бути внесені.

31. Чи можливо випустити в системі «iBank» додаткову картку на ім’я довіреної особи?

Зараз в системі «iBank» передбачена можливість випуску додаткової картки виключно на своє ім’я.

32. Яким способом можна випустити додаткову картку на ім’я довіреної особи?

Враховуючи те, що в системі «iBank» можливо випустити додаткову картку тільки на власне ім’я, для того, щоб випустити додаткову картку на ім’я Вашої довіреної особи, необхідно звернутися до будь-якого відділення Банку та заповнити відповідну Заяву-анкету. Зверніть увагу, що у даному випадку необхідна присутність як основного Власника картрахунку, так і довіреної особи.
 

33. Які індивідуальні ліміти за платіжними картками можуть буть встановлені в системі «iBank»?

Обравши необхідну платіжну картку можливо вільно збільшити/зменшити розмір максимальної суми на добу за операціями зняття готівки, розрахунків в Інтернеті, безготівкових розрахунків, а також операцій грошових переказів з картки на картку, як на території України, так і за кордоном. Зазначена сума ліміту буде встановлена у разі, якщо її значення не суперечить обмеженням відповідно до чинного законодавства України. В іншому ж випадку, відповідна заявка не може бути опрацьована Банком.
 

34. Як я можу дізнатися, що зазначені мною індивідуальні ліміти по платіжній картці вже встановлені?

Після підтвердження заявки на встановлення індивідуальних лімітів за допомогою форми в системі «iBank», зазначені ліміти застосовуються до Вашої платіжної картки протягом 10 хвилин. Додатково від Банку надходить відповідне інформаційне повідомлення в системі «iBank». Зауважте, що діяти індівідуальний ліміт буде протягом зазначеного Вами у заявці терміну.

35. Який регулярний платіж можливо завести в системі «iBank»?

В системі «iBank» можна створити регулярний платіж на рахунок третьої особи (фізичної або юридичної), а також створити регулярний платіж на переказ між власними рахунками. Зауважте, що регулярний платіж не може бути створений на операції поповнення/зняття з рахунку мобільних заощаджень, зняття коштів з депозитного вкладу та платіж за номером платіжної картки.

36. Чи можливо створити регулярний платіж в іноземній валюті?

На разі, ні. Регулярні платежі виконуються виключно в національній валюті з/на рахунки в національній валюті.

37. Чи буде виконано регулярний платіж, якщо зупинити його дію саме в налаштовану дату виконання платежу?

У випадках виконання призупинення дії регулярного платежу безпосередньо в налаштовану дату проведення переказу коштів, Банк залишає за собою право виконати переказ коштів, створений згідно налаштувань такого регулярного платежу у разі, коли технічно вже не існує можливості не проводити списання та/або зарахування грошових коштів у відповідності з налаштуваннями такого регулярного платежу.

38. В чому полягає відмінність між зупинкою дії регулярного платежу та його видаленням?

У разі зупинки дії регулярного платежу, його виконання на наступні встановлені дати зупиняється, проте сама інформація щодо такого регулярного платежу залишається та відображається в розділі «Регулярні налаштування». В цьому ж розділі дія зупиненого регулярного платежу може бути відновлена, або ж, у разі відустності необхідності його виконання регулярний платіж може бути видалений.

39. Чи можливо певний платіж під час його формування в системі «iBank» одразу зробити регулярним?

Для зручності після формування, заповнення всіх реквізитів платежу, а також його підтвердження одноразовим паролем, такий платіж можна зробити регулярним за допомогою натискання на відповідний пункт. Залишається тільки встановити інтервал виконання платежу, а також обрати день місяця, коли він буде автоматично виконуватись системою.

40. Яка максимальна сума переказу коштів в системі «i-Bank»?

100 000 грн., при цьому кількість переказів необмежена. Грошові перекази між власними рахунками виконуються без обмежень. Зверніть увагу, що перекази з карткових рахунків мають обмежуються картковим лімітом відповідно до класу платіжної картки (якщо карткові обмеження не відключені, або не встановлені індивідуальні карткові ліміти).