Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

10 сервісів Креді Агріколь пропонує клієнтам у дистанційних каналах комунікацій

24 Травня 2022

Креді Агріколь пропонує клієнтам широкий вибір дистанційних каналів комунікації, де можна отримати консультацію та 10 найбільш необхідних сервісів для щоденного банкінгу. Обирайте найзручніший для вас спосіб зв’язку:

  • Довідковий центр приймає звернення цілодобово за телефоном 0 800 30 55 55 (дзвінки безкоштовні по всій території України). Прості запити клієнтів самостійно обробляє інтелектуальний IVR - робот Алекс. У разі більш складного запиту, робот Алекс після авторизації клієнта перенаправляє дзвінок на відповідального співробітника довідкового центру Креді Агріколь. Щоб заощадити кошти на дзвінки з-за кордону, використовуйте сервіс web-call, що на сайті банку https://credit-agricole.ua/webcall/
  • Чат у мобільному додатку СА+ в розділі «Більше»
  • Чати в месенджерах, посилання на які є на сайті банку:
  • Viber www.viber.com/creditagricolechat
  • Telegram https://t.me/CreditAgricoleBank_Bot
  • Чат в особистих повідомленнях на сторінці банку в Facebook та Instagram

Перелік сервісів у дистанційних каналах комунікацій

Сервіс
  Канал комунікації

Мобільний додаток 
CA +

Інтелектуальний робот Алекс

Довідковий центр 

Чат в месенджерах Viber і Telegram

Дізнатись баланс картки




Змінити ліміт




Розблокувати картку/мобільний додаток




Дізнатись, чому не проходить операція




Дізнатись реквізити картки




Отримати пін-код до картки




Здійснити переказ коштів




Дізнатись/змінити кодове слово




Дізнатись/змінити номер телефону




Дізнатись суму до повного погашення




Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно