Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Провідний фахівець з питань політики та методології комплаєнсу

Функціональні обов’язки:

  • аналіз регуляторних вимог та відповідності внутрішніх документів таким вимогам;
  • нагляд за проектами, спрямованими на модернізацію ІТ систем в залежності від регуляторних змін;
  • Проводити ініціативи з іншими підрозділами Банку для підвищення ефективності дотримання ключових процесів Банку (наприклад, процес KYC
  • Приймати участь у проєктах інших підрозділів банку, які можуть бути пов’язані з питаннями фінансового моніторингу (наприклад, розробка мобільного додатка);
  • Приймати участь у картографуванні комплаєнс ризиків, а також організовує розробку карт контролів.

Вимоги до кандидатів:

  • Повна вища освіта (спеціаліст, магістр) відповідного напрямку підготовки.
  • Досвід роботи — від 2 років в банку (бажано на позиції спеціаліста з комплаєнсу, фінансового моніторингу, валютного контролю, аудитора, економіста, юриста, спеціаліста з організації, менеджера з роздрібних або корпоративних продажів, фахівця з розробки цифрових технологій).
  • Володіння англійською мовою на рівні Intermediate (як усно, так і письмово).

Ми пропонуємо:

  • Фіксована ринкова заробітна платня, річна премія за результатами роботи;
  • Соціальний пакет у відповідності до КЗпП медичне страхування, страхування життя, відпустка 28 календарних днів;
  • Зручне розташування офісу в центрі Києва біля метро, або ж можливість працювати віддаленно.
Відправлення резюме
Прикріпити файл:
Дозволено приєднувати тільки: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб максимум)
Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно