Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Адміністратор рецепції (Банк)

Функціональні обов'язки:

  • Спілкування з клієнтами у зоні рецепції, в тому числі з іноземними представниками;
  • Робота з вхідною/вихідною документацією;
  • Участь у проведенні касових операцій (авторизація, перевірка на відповідність вимогам НБУ та ФМ, перевірка балансів, заповнення, обмежень, підписів та печаток, внесення інформації в I-cash модуль);
  • Підтримка бази даних відвідувачів;
  • Супроводження запитів клієнтів по довідкам, випискам та ін.

 

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта (економічна - бажано, необов'язково);
  • Сильні комунікаційні навички;
  • Орієнтованість на клієнта;
  • Досвід роботи за фахом (бажано, але не обов'язково);
  • Українська, англійська мова – вище середнього, французька - бажано, але не обов'язково;
  • Вміння працювати швидко і уважно.

 

Ми пропонуємо:

  • Фіксована ринкова заробітна платня, річна премія за результатами роботи;
  • Соціальний пакет у відповідності до КЗпП (медичне страхування, страхування життя, відпустка 28 календарних днів, корпоративні курси англійської мови);
  • Зручне розташування офісу в центрі Києва.
Відправлення резюме
Прикріпити файл:
Дозволено приєднувати тільки: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб максимум)
Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно