
Метод погашення кредиту та процентів в залежності від обраних позичальником умов:
Дострокове погашення кредиту відбувається без обмежень та комісій.
Варіанти можливих дій, якщо ціна на автомобіль зросла:
Для зміни автомобіля Вам необхідно звернутися до акредитованого автосалону в якому є необхідне авто, та виконати наступні кроки:
Для зміни умов кредитування Вам необхідно звернутися або до автосалону або до відділення Банку, в залежності від того, куди Ви подавали документи для оформлення заявки на кредит.
Якщо Ви хочете збільшити перший внесок – Ви можете це зробити без додаткового погодження з Банком.
Якщо Ви хочете зменшити перший внесок, змінити термін кредиту, змінити програму кредитування або відсоткову ставку, Вам необхідно:
.
Суттєвою перевагою при прийнятті позитивного рішення буде надання документів, які підтверджують бізнес клієнта або додатковий дохід, а саме:
Для укладення кредитної угоди, необхідно надати всі документи, що надані в автосалоні в момент подачі в банк заявки на отримання кредиту, а саме:
Документи, що ідентифікують особу/дохід клієнта:
У разі відсутності при укладанні договорів дружини/чоловіка клієнта/поручителя/майнового поручителя:
Документи на автомобіль, що купується:
Та інші оригінали документів, що надавались в автосалон для подачі в банк заявки на отримання кредиту.
Документи для фізичної особи:
Довідка з місця роботи Позичальника та/або дружини/чоловіка Позичальника, засвідчена в бухгалтерії не раніше ніж за 2 тижні до дня її подання до Банку, що підтверджує посаду Позичальника та/або дружини/чоловіка Позичальника та нараховану заробітну плату за останні шість місяців.
Документи для Суб’єкта Підприємницької Діяльності (СПД):
Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Для СПД на спрощеній системі оподаткування:
СПД на загальній системі оподаткування:
Клієнт моряк повинен надати:
Клієнт директор та власник (повний або частковий) організації в якій він працює:
Клієнт що має активні чи закриті кредити:
Клієнт що проживає на території України з посвідкою на постійне місце проживання:
Для того, щоб оформити заявку на авто кредит, Ви може звернутися до автосалону або до відділення Банку, в залежності від програми кредитування.
В залежності від того, куди Ви звернулися – процес надання документів та оформлення заявки на авто кредит, відбувається по різному та умови кредитування різні.
Якщо Ви подали документи до автосалону:
Збором документів, погодженням заявки на кредит до моменту отримання гарантійного листа – повністю займається менеджер автосалону.
Якщо Ви подали документи до відділення Банку:
Збором документів, погодженням заявки на кредит до моменту отримання гарантійного листа – повністю займається співробітник нашого Банку.
Ми співпрацюємо тільки з офіційними автосалонами та імпортерами автомобілів в Україні. Після того як Ви вирішили який автомобіль хочете придбати в кредит, Вам необхідно обрати кредитний продукт.
У нашому Банку діє два основних типи кредитних продуктів для купівлі автомобіля:
Авто, що купується в кредит, обов’язково має бути застраховане за видом страхування повне КАСКО.
Повне КАСКО – вид страхування транспортних засобів, що передбачає відшкодування збитків при пошкодженні, загибелі та викраденні (незаконному заволодінні) транспортного засобу, але не включає в себе страхування пасажирів і вантажів, які перевозяться.
Страхування здійснюється в погодженій Банком компанії.
Страхова сума для КАСКО (сума, на яку страхується авто) – вартість авто.
Вигодо набувач за договором страхування – Банк.
Обов'язкове страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦВ або ОСАГО) — обов’язковий вид страхування, який забезпечує відшкодування шкоди, яку було заподіяно третій особі внаслідок ДТП.
Збитки, спричинені Вами у разі настання ДТП, відшкодовує страхова компанія:
до 100 000 грн. на одного потерпілого за шкоду, заподіяну майну (якщо кількість постраждалих більше 5, то сума пропорційно зменшується);
до 200 000 грн. на одного потерпілого за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю
Це страхування життя та здоров’я Позичальника. Метою страхування є фінансове забезпечення Позичальника та у разі настання страхового випадку, виплата боргу по кредиту. Страховим випадком вважається або втрата працездатності або смерть Застрахованої особи.
Підписання відбувається або в автосалоні або на відділенні банку. Це залежить від партнерської програми.
Так можете, але обов’язково у страховій компанії яка являється партнером банку по конкретній програмі кредитування.
Частина вартості автомобіля, яку клієнт сплачує самостійно. Оплата відбувається в автосалоні від імені фізичної особи – клієнта, або майнового поручителя (у разі наявності). Квитанція про сплату першого внеску надається банку.
Оплачується в момент угоди на відділенні Банку як відсоток від суми виданого кредиту. Розмір комісії залежить від кредитного продукту, і знаходиться в діапазоні від 0% до 3,5%.
Згідно тарифів нотаріуса та регіону. Сплачується за кожен витяг по позичальнику та майновому поручителю (у разі наявності) та його / їх дружині / чоловіку.
Від 70 до 100 грн. згідно тарифів нотаріуса та регіону.
Від 1200 до 1500 грн. залежить від регіону і сімейного стану Позичальника. Якщо Позичальник не одружений дана послуга оплачується по мінімальному тарифу, якщо одружений – по максимальному тарифу.
0,1% від вартості автомобіля.
Від 3,5 до 11% від вартості автомобіля в грошовому еквіваленті. Залежить від програми кредитування та параметрів страхування.
Орієнтовно від 405 до 2642 грн. Платіж залежить від регіону, вартості автомобіля та об’єму двигуна.
Відрахування до пенсійного фонду становлять від 3% до 5% від вартості авто без ПДВ у грошовому еквіваленті та проводяться за диференційованою ставкою:
Приклад розрахунку №1:
Вартість авто - 100,000 грн. повинна бути розділена на 6 (результат 16,666.67 грн.). Тоді, від вартості авто віднімаємо знайдене число 16,666.67 грн. Таким чином, отримуємо суму 83,333.33, від якої знаходимо 3%, тобто, в даному випадку буде 2,500 грн.
Приклад розрахунку №2:
Вартість авто 100 000 грн. / 1,2 = 83 333,33 грн. * 3% = 2 500 грн.
Від 2000 до 4000 грн. залежить від регіону.
Від 100 до 150 грн. згідно тарифів нотаріуса. Сплачується за кожен витяг по позичальнику та майновому поручителю (у разі наявності) та його/їх дружині/чоловіку, якщо з дати прийняття рішення пройшло більше 30 днів.
Коректна робота системи «і-Bank» підтримується у наступних версіях операційних систем та веб-браузерів:
Операційні системи Windows, Mac OS, Linux, які підтримують наступні версії браузерів:
Браузери для персональних комп’ютерів:
Браузери, що вбудовані в операційні системи:
Інші мобільні браузери:
Використовувати систему «і-Bank» можливо в будь-якій країні світу. Для використання системи потрібен доступ до мережі Інтернет, та для здійснення активних операцій - наявність роумінгу для того, щоб мати змогу підтвердити активну операцію одноразовим паролем, що надійде на Ваш мобільний телефон у вигляді СМС повідомлення.
Отримати доступ до системи «і-Bank» дуже просто – треба лише пройти нескладну он-лайн реєстрацію в системі через сайт Банку, вказавши персональні дані та актуальний номер мобільного телефону для отримання СМС-повідомлення з паролем першого входу та адресу електронної пошти для отримання логіну.
Для дистанційної реєстрації в системі «і-Bank» Вам необхідно вказати декілька обов’язкових параметрів:
1. Номер будь-якого Вашого рахунку в КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу (поточного, депозитного, кредитного, але за виключенням карткових рахунків, що починаються з 2625). Номер рахунку можна знайти у Вашому примірнику договору про надання банківських послуг
АБО
номер будь-якої Вашої платіжної картки, що випущена КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКом. Номер картки міститься на її зовнішньому боці – це чотири блоки по 4 цифри;
2. Дані Вашого персонального ідентифікаційного документу. Це може бути:
- Ваш індивідуальний податковий номер,
АБО
- серія і номер паспорта.
Введення серії і номера паспорту є обов’язковим, якщо Ви не маєте, з якихось причин, ІПН (наприклад, з релігійних переконань або якщо Ви є нерезидентом України та не отримували ІПН у податкових органах України).
Серія і номер паспорту зазначаються поспіль без пробілів, для власників українського паспорту – великими українськими літерами, для власників паспортів іноземних держав – великими латинськими літерами.
3. Дату Вашого народження
4. Номер Вашого мобільного телефону, що був вказаний як контактний при відкритті рахунку або картки в КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКУ
5. Адресу Вашої електронної поштової скриньки
Логін – це згенерований системою «і-Bank» унікальний незмінний ідентифікатор користувача в системі «і-Bank», що використовується, як один із компонентів автентифікації користувача в системі «і-Bank».
Логін складається з 8 цифр і може бути змінений користувачем системи. У разі втрати або забуття логіну, користувачу системи необхідно особисто звернутися до обслуговуючого відділення та пройшовши процедуру ідентифікації отримати друковану форму, що містить логін.
Якщо Ви вже зареєстрований користувач системи «і-Bank», то неможливість входу в систему може бути викликана тим, що:
Якщо Ви забули свій логін для входу в систему «і-Bank», Ви можете знайти його в електронному листі від Банку, що надходив на Вашу електронну поштову скриньку якщо Ви здійснювали онлайн реєстрацію в системі.
Якщо з якоїсь причини Ви видалили лист від Банку, що містив логін, або Ви забули свій пароль та у Вас є платіжна картка КРЕДІ АГІРКОЛЬ БАНКу, то Ви можете отримати новий пароль, звернувшись до оператора Довідкового центру за телефоном:
Відразу після входу в систему пароль необхідно змінити, дотримуючись вимог Банку щодо паролів, що використовуються.
Якщо Ви отримали повідомлення системи про те, що доступ до Вашого облікового запису заблоковано, будь-ласка, зателефонуйте до Довідкового центру:
Після проходження процедури ідентифікації доступ буде розблоковано.
Або зверніться до відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, в якому Ви обслуговуєтесь. При цьому Вам необхідно буде пред’явити паспорт або інший документ, що його замінює.
Після проходження процедури ідентифікації та підписання відповідної заяви доступ до системи буде відновлено.
Введення символів з малюнку, так звана КАПЧА ( англ. – CAPTCHA) це сервіс, який допомагає захистити сайти від спаму і зловмисників. Сервіс допомагає розрізнити людей та ботів, що намагаються здійснити доступ до системи або заблокувати систему. Сутність цього сервісу полягає у виконанні простого для людини завдання, яке є водночас складним для вирішення для ботів та іншого шкідливого програмного забезпечення.
Зазвичай повідомлення приходять протягом 5 хвилин. Якщо Вам не приходять SMS – повідомлення з паролем для першого входу в систему (наприклад, через затримку з боку оператора мобільного зв’язку), то Вам необхідно звернутися до Вашого обслуговуючого відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу або до Довідкового центру за телефоном 0 800 30 5555 .
Після проведення Вашої ідентифікації співробітник Банку забезпечить повторну генерацію та надсилання системою паролю для першого входу на вказаний Вами номер мобільного телефону.
Якщо пароль з SMS – повідомлення не приймається системою, то у більшості випадків це свідчить про те, що Ви або помилились при введенні символів з SMS – повідомлення, або термін дії пароля добіг кінця.
Зверніть увагу! Строк дії пароля першого входу в систему – 12 годин. Якщо з моменту отримання паролю минуло менше часу, то перевірте правильність введення символів з повідомлення.
Для генерації нового паролю для першого входу в систему – зверніться на Ваше обслуговуюче відділення або довідковий центр 0 800 30 5555 — дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні безкоштовні.
Якщо після заповнення форми реєстрації система відобразила повідомлення про помилку, то скоріш за все причиною цього є:
Така ситуація може виникнути в разі коли Ваші персональні дані (номер телефону, паспорт, ІПН) змінювались, але такі зміни не були відображені в базі даних Банку або серед даних, що містяться в базі даних Банку міститься технічна помилка.
Рішення: зверніться до менеджера у Вашому обслуговуючому відділенні, надавши оригінали Ваших ідентифікаційних документів;
Рішення: уважно перевірте дані введені підчас реєстрації (повернутися на попередню сторінку для перевірки інформації можливо натиснувши кнопку «Назад» Вашого браузера – зазвичай вона має вигляд «стрілочки» у верхньому лівому куті екрану);
В разі якщо повторна спроба реєстрації також не завершилась успіхом – зверніться, будь-ласка, на Ваше обслуговуюче відділення або за консультацією в Довідковий центр Банку.
Так, це можливо. В разі вдалої реєстрації в системі та генерації логіна Ви отримаєте SMS – повідомлення, що містить пароль для першого входу в систему «і-Bank». Цей пароль дійсний 12 годин – тобто протягом цього часу Ви повинні здійснити перший вхід в систему та обов’язково змінити первинний пароль на особистий постійний пароль.
Одноразовий пароль підтвердження операції є електронним підписом клієнта та аналогом власноручного підпису клієнта на дорученні Банку.
Одноразовий пароль генерується системою «і-Bank» та надсилається клієнту на мобільний телефон, що був зазначений в Заяві про надання банківської послуги «і-Bank», за допомогою SMS-повідомлення підчас ініціювання кожної операції, що потребує підпису клієнта.
Якщо Ви, з якоїсь причини, не отримали відправлений Банком одноразовий пароль для підтвердження операції, або не змогли своєчасно його використати, в цьому немає нічого страшного. Для повторної генерації одноразового паролю, для підтвердження операції, просто ще раз повторіть дії для ініціювання потрібної операції і Вам буде відправлено новий пароль.
Зверніть увагу! Строк дії одноразового пароля підтвердження операції – 5 хвилин.
Перш за все, зателефонуйте до Довідкового центру банку за телефонами
Зауважемо, що для авторизації в системі «і-Bank» необхідне введення особистого логіну та пароля, тож в разі втрати або крадіжки телефону ніхто не зможе використовувати Ваш мобільний телефон для здійснення платежів.
Для зміни номеру телефона, на який в подальшому будуть надходити SMS-повідомлення з одноразовими паролями зверніться, будь-ласка, до відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, в якому Ви обслуговуєтесь. При собі обов’язково мати паспорт або інший документ, що його замінює.
Це впроваджено для того, щоб забезпечити захист на той випадок, коли Ви залишаєте свій комп'ютер без нагляду, не вийшовши з системи.
Відповідно, якщо не виконувати дій в системі протягом встановленого часу дії сеансу роботи в системі (20 хвилин), система здійснить автоматичне закриття сеансу.
Для входу до системи, потрібно буде повторити введення логіну та паролю користувача системи «і-Bank».
Вам необхідно зателефонувати до Довідкового центру Банку за телефонами
Для розблокування доступу до системи необхідно звернутися у відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, в якому Ви обслуговуєтесь або зателефонувати до Довідкового центру.
Зверніться до Довідкового центру Банку за наведеними нижче телефонами або скористайтесь формою зворотнього зв'язку на сайті Банку. Також є можливість відправити повідомлення до Банку прямо з системи «і-Bank».
3 тарифами КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу на здійснення операції з використанням системи «і-Bank» та Регламентом їх виконання Ви маєте змогу ознайомитись в розділі системи та на сайті Банку за посиланням.
Також, на сайті Ви маєте можливість ознайомитись з загальними тарифами КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу на всі операції фізичних осіб.
Для контролю Вашої безпеки в розділі «Налаштування» системи «і-Bank» Ви маєте змогу переглянути успішні та неуспішні входи у систему «і-Bank» з використанням Вашого логіну.
Ви побачите час входу та виходу з системи та IP-адресу, з якої здійснювався вхід.
Також, в даному розділу Ви маєте змогу змінити пароль для входу в систему «і-Bank».
Система «і-Bank» дозволяє переказувати кошти між Вашими власними рахунками. Натиснувши «Поповнити» на рахунках, картках та депозитах, або «Погасити» на кредитах, Ви можете поповнити будь-який Ваш рахунок або картку з іншої Вашої картки або рахунка, в т.ч. збільшити суму вкладу або частково погасити кредит.
Зауважте, що переказ може бути виконаний лише у гривні між рахунками, відкритими у цій валюті.
Підтвердження такої операції одноразовим паролем непотрібне.
Система «і-Bank» дозволяє переказувати кошти в будь-який Банк на території України.
Натиснувши «Переказати» на рахунку або картці, з якого Ви плануєте здійснити платіж, або обравши в меню пункт «Новий платіж», Ви можете переказати кошти в будь-який Банк на території України за довільними реквізитами.
Для Вашої зручності Ви завжди можете зберігти свої платежі, як шаблони, в разі якщо Ви плануєте в майбутньому здійснювати платежі за такими ж реквізитами. У відповідному пункті меню системи «і-Bank» шаблони можна змінювати та видаляти, якщо вони Вам більше непотрібні.
Зауважте, що переказ може бути виконаний лише у гривні між рахунками, відкритими у цій валюті.
На разі, з урахуванням режиму й цільового призначення карткового рахунку, до якого випускається корпоративна картка, в системі «iBank» надається можливість перегляду інформації щодо історії операцій (перегляд виписки по рахунку), підключення/відключення послуги SMS-інформування, управління картковими лімітами, а також управління функцією перевірки CVV2/CVC2 коду.
В системі «iBank», як і при підключенні послуги SMS-інформування іншим способом, існує можливість її підключення на будь-який номер мобільного телефону українського оператора стільникового зв’язку. При цьому одноразовий пароль, який застосовується для підтвердження підключення послуги SMS-інформування, буде відправлений Банком тільки на Безпечний номер мобільного телефону (той, що був зазначеній у Заяві-анкеті на підключення до системи «iBank»).
Так, для цього необхідно обрати платіжну картку, яку Ви більше не плануєте використовувати та в розділі «Операції» вимкнути послугу SMS-інформування, підтвердивши дію одноразовим паролем. Зауважте, що списання комісії відповідно до Тарифів Банку відбудеться за останній період користування послугою відповідно до Правил комплексного банківського обслуговування фізичних осіб.
В системі «iBank», як і при підключенні послуги SMS-інформування іншим способом, існує можливість її підключення на будь-який номер мобільного телефону українського оператора стільникового зв’язку. Проте, кількість номерів мобільних телефонів для підключення даної послуги обмежена в кількості одного. Якщо, наприклад, Ви як основний Власник картрахунку бажаєте мати доступ до контролю руху коштів по додатковій картці, що випущена на ім’я довіреної особи, Ви можете вільно переглядати всю інформацію в системі «iBank» в історії операцій по карткових рахунках, або ж за окремою Заявою у відділенні Банку додати адресу електронної пошти, на яку будуть дублюватися усі повідомлення в рамках послуги GSM-banking за Вашими картковими рахунками.
В системі «iBank» існує можливість проводити операції в іноземній валюті виключно між власними рахунками. Для того, щоб переказати кошти з поточного/карткового рахунку на інший власний поточний/картковий, депозитний та/або кредитний рахунок, необхідно обрати рахунок поповнення та у відповідній формі обрати рахунок, з якого провести списання суми поповнення. Звичайна функція «Переказ» по рахункам в іноземній валюті не є доступною.
На разі, ні. Регулярні платежі виконуються виключно в національній валюті з/на рахунки в національній валюті.
При заповненні форми випуску додаткової картки після вибору типу картки, автоматичного вирахування комісії за її випуск, а також пропозиції одразу підключити послугу SMS-інформування, Клієнтові пропонується обрати будь-яке зручне відділення Банку, на яке й буде доставлена картка. Зауважте, що після підтвердження заявки на випуск додаткової картки зміни щодо обраного відділення не можуть бути внесені.
Зараз в системі «iBank» передбачена можливість випуску додаткової картки виключно на своє ім’я.
Враховуючи те, що в системі «iBank» можливо випустити додаткову картку тільки на власне ім’я, для того, щоб випустити додаткову картку на ім’я Вашої довіреної особи, необхідно звернутися до будь-якого відділення Банку та заповнити відповідну Заяву-анкету. Зверніть увагу, що у даному випадку необхідна присутність як основного Власника картрахунку, так і довіреної особи.
Обравши необхідну платіжну картку можливо вільно збільшити/зменшити розмір максимальної суми на добу за операціями зняття готівки, розрахунків в Інтернеті, безготівкових розрахунків, а також операцій грошових переказів з картки на картку, як на території України, так і за кордоном.
Після підтвердження заявки на встановлення індивідуальних лімітів за допомогою форми в системі «iBank», зазначені ліміти застосовуються до Вашої платіжної картки протягом 10 хвилин. Додатково від Банку надходить відповідне інформаційне повідомлення в системі «iBank». Зауважте, що діяти індівідуальний ліміт буде протягом зазначеного Вами у заявці терміну.
В системі «iBank» можна створити регулярний платіж на рахунок третьої особи (фізичної або юридичної), а також створити регулярний платіж на переказ між власними рахунками. Зауважте, що регулярний платіж не може бути створений на операції поповнення/зняття з рахунку мобільних заощаджень, зняття коштів з депозитного вкладу та платіж за номером платіжної картки.
У випадках виконання призупинення дії регулярного платежу безпосередньо в налаштовану дату проведення переказу коштів, Банк залишає за собою право виконати переказ коштів, створений згідно налаштувань такого регулярного платежу у разі, коли технічно вже не існує можливості не проводити списання та/або зарахування грошових коштів у відповідності з налаштуваннями такого регулярного платежу.
У разі зупинки дії регулярного платежу, його виконання на наступні встановлені дати зупиняється, проте сама інформація щодо такого регулярного платежу залишається та відображається в розділі «Регулярні налаштування». В цьому ж розділі дія зупиненого регулярного платежу може бути відновлена, або ж, у разі відустності необхідності його виконання регулярний платіж може бути видалений.
Для зручності після формування, заповнення всіх реквізитів платежу, а також його підтвердження одноразовим паролем, такий платіж можна зробити регулярним за допомогою натискання на відповідний пункт. Залишається тільки встановити інтервал виконання платежу, а також обрати день місяця, коли він буде автоматично виконуватись системою.
100 000 грн., при цьому кількість переказів необмежена. Грошові перекази між власними рахунками виконуються без обмежень. Зверніть увагу, що перекази з карткових рахунків мають обмежуються картковим лімітом відповідно до класу платіжної картки (якщо карткові обмеження не відключені, або не встановлені індивідуальні карткові ліміти).
Тип платежу | Умови виконання | Максимальний час виконання |
Поповнення власних рахунків та карток (через дію - «Поповнення») | ініційовано до 17:00 | декілька хвилин* |
ініційовано після 17:00 або у вихідний день | при поповненні поточних рахунків - на наступний банківський день | |
при поповненні картки з поточного рахунку - на наступний банківський день* | ||
при поповненні картки з іншої картки - декілька хвилин* | ||
Платежі на карткові рахунки, що відкриті в Банку** | ініційовано до 17:00 | 3 години |
ініційовано після 17:00 або у вихідний день | на наступний банківський день | |
Платежі на поточні рахунки, що відкриті в Банку** | ініційовано до 17:00 | декілька хвилин |
ініційовано після 17:00 або у вихідний день | на наступний банківський день | |
Платежі на рахунки, що відкриті в інших банках України | ініційовано до 17:00 | протягом банківського дня |
ініційовано після 17:00 або у вихідний день | на наступний банківський день | |
Перекази коштів на рахунок «Мобільні заощадження» | Незалежно від часу здійснення операції | На наступний банківський день*** |
Перекази коштів з рахунку «Мобільні заощадження» | Незалежно від часу здійснення операції | Доступні для використання за допомогою платіжної картки одразу |
* Зверніть увагу, що в результаті виконання дії «Погасити» по кредитних картках, поповнення балансу картки є миттєвим, проте погашення кредитної заборгованості не може бути виконано в той самий день, та відбувається протягом максимум 2-х банківських днів з дати виконання дії «Погасити».
** для платежів на користь отримувачів, рахунки яких відкриті у філії КІБ КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу регламент обробки і виконання платежів відповідає умовам виконання платежів на рахунки в інші банки.
*** у випадку миттєвого поповнення платіжної картки, переказу коштів на рахунок «Мобільні заощадження» та здійснення інших операцій платіжною карткою (зняття коштів в банкоматі, операції покупок та інші типи транзакцій) в один й той самий календарний день, з метою уникнення виникнення технічного несанкціонованого овердрафту по рахунку, кошти, що були переказані на рахунок «Мобільні заощадження», будуть залишені на основному рахунку. Після фактичного списання сум інших операцій списань необхідно повторно виконати операцію переказу коштів на рахунок «Мобільні заощадження».
Регламент обробки регулярних платежів, створених в системі «і-Bank»:
Банк списує кошти та зараховує/перераховує їх на рахунки в дату, що зазначена параметрами відповідного налаштування, з 11:00 до 17:15.
У разі, якщо виконати регулярний платіж неможливо через недостатню суму коштів на рахунку, заблокований статус картки (якщо списання має відбуватися з карткового рахунку), тощо, наступного дня до 17:00 буде здійснена ще одна спроба його виконання.
Якщо й ця спроба буде неуспішною, наступне виконання регулярного платежу відбудеться відповідно до його налаштувань в майбутні дати.
№ | Назва тарифу | Тариф | Примітки |
Підключення та обслуговування | |||
1. | Підключення до послуги i-Bank | Не тарифікується | - |
2. | Щомісячна плата за обслуговування | Не тарифікується | - |
Управління рахунками | |||
3. | Переказ коштів з карткового / поточного рахунку (дебетна схема обслуговування): | ||
3.1. | На власні рахунки в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» | Не тарифікується | В національній та іноземній валюті |
3.2. | На інші рахунки в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» | 3 грн | В національній валюті |
3.3. | На рахунки в інші банки | 6грн | |
4. | Переказ коштів з карткового рахунку (картки з встановленим кредитним лімітом) | ||
4.1. | На власні рахунки в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» | Прирівнюється до тарифу за зняття готівки в касах та банкоматах ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» | Відповідно до тарифного плану карткового рахунку |
4.2. | На інші рахунки в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» | ||
4.3. | На рахунки в інші банки | ||
5. | Зарахування грошових коштів на картковий рахунок через систему i-Bank | Стандартний тариф за безготівкове поповнення карткового рахунку | Списується з рахунку, який поповнюєтья, відповідно до тарифного плану карткового рахунку |
6. | Перевірка балансу карткового / поточного рахунку | Не тарифікується | - |
7. | Формування виписки по картковому / поточому рахунку | Не тарифікується | - |
Максимальна сума одного переказу коштів - 100 000 гривень.
Перекази коштів між власними рахунками Клієнта виконуються без обмежень.
До підписання кредитного договору, Ви в будь який момент можете відмовитись від отримання кредиту.
Після підписання кредитного договору, Ви можете відмовитись від кредиту протягом 14 днів з моменту отримання підписаного примірника кредитного договору (відповідно Закону про захист прав споживачів).
Право такої відмови не розповсюджується, якщо вже укладені угоди щодо:
1. При погашенні у відділенні ПАТ КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК:
• номер кредитного договору;
• ПІБ позичальника
2. При погашенні кредиту у відділенні іншого банку:
• номер транзитного рахунку для погашення кредиту (вказаний в кредитному договорі, починається з цифр 2909);
• номер кредитного договору;
• МФО ПАТ КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК (можна дізнатися на відповідній сторінці);
• ІПН та ПІБ позичальника
Так, Ви можете частково або повністю погасити кредит достроково. Комісія за дострокове погашення не стягується.
При частковому достроковому погашенні автоматично зменшується строк кредитування. Звертаємо Вашу увагу, що часткове дострокове погашення не звільняє позичальника від сплати наступного щомісячного платежу.
Також Ви можете достроково повністю погасити кредит.
Комісія за дострокове погашення кредиту (повне або часткове) не стягується.
Обов’язково одразу зателефонуйте до контакт-центру Банка за телефонами підтримки 0 800 30 5555 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по всій Україні) або +380 44 495 22 77 (для дзвінків з-закордону), та заблокуйте картку. Таким чином Ви убезпечите кошти на Вашому рахунку від шахраїв. Для перевипуску картки зверніться до відділення Банку. Якщо, раптом, картку Ви знайшли і Ви певні, що сторонні особи до неї доступу не мали – зателефонуйте до контакт-центру Банку для розблокування картки.
При вилученні картки через технічний збій роботи банкомату, невірне введення ПІН-коду або коли Ви забули забрати картку з карткоприймача, необхідно звернутися до Банка-власника банкомату. В усіх інших випадках необхідно зателефонувати: (044) 495-22-77 (цілодобово) та повідомити про всі обставини, пов’язані з вилученням картки, з метою отримання інструкцій щодо подальших Ваших дій. У разі виникнення будь-яких нестандартних ситуацій слід звертатися до Банку за телефоном: (044) 495-22-77 (працює цілодобово).
У разі видачі банкоматом невірної суми Власник рахунку має звернутися до Банку із заявою на оскарження операції з описом обставин її проведення та надати ксерокопію чека банкомату (за його наявності).
Якщо операція, за якою було видано неправильну суму, здійснена в банкоматі, що належить Credit Agricole, кошти будуть повернуті на рахунок/списані з рахунку протягом трьох робочих днів з моменту інкасації банкомату.
За операціями, здійсненими в банкоматах інших банків, кошти будуть повернені на картрахунок після здійснення Банком процедур, терміни яких встановлюється правилами відповідної міжнародної платіжної системи.
Якщо картка у Вас на руках, її дані, скоріш за все, стали відомі стороннім особам: з картки могли зняти копію, сфотографувати або якимсь іншим чином отримали доступ до її даних. Якщо картка не при вас, швидше за все, вона загублена та використана шахраями або вкрадена.
У будь-якому випадку заблокуйте карту, зателефонувавши до контакт-центру Банку за телефонами підтримки 0 800 30 5555 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по всій Україні) або +380 44 495 22 77 (для дзвінків з-закордону), та заблокуйте картку! Або зробіть це в Інтернет-банку «i-Bank» Credit Agricole.
Будь-ласка, згадайте, які операції ви робили останнім часом. Іноді SMS можуть доставлятися з затримкою. Якщо сталася помилка і операція все ж таки пройшла по Вашій картці, Ви завжди можете розблокувати картку зателефонувавши до Контакт-центру Банка.
Для того, щоб змінити ПІН-код, необхідно вставити картку в кардрідер банкомату, ввести існуючий ПІН-код та в меню обрати пункт «Інші операції». Далі обрати опцію «Зміна ПІН-коду» та ввести новий ПІН-код, після чого натиснути кнопку «Далі». Новий ПІН-код повинен бути не менше 4-х символів. Введіть новий ПІН-код повторно та натисніть кнопку «Далі».
Нажаль, втрачений ПІН-код відновити неможливо. Вам потрібно звернутися на відділення Банку для перевипуску картки. Якщо Ви не певні, що можете запам’ятати той ПІН-код, який видано Вам разом з карткою, скористайтесь послугою зміни ПІН-коду у будь-якому Банкоматі Credit Agricole.
При виникненні заборгованості за картковим рахунком (несанкціонований овердрафт або прострочка за кредитним платежем) Ваша картка стає недоступною для операції зняття готівки або безготівкового розрахунку. При цьому на чеках або на екрані банкоматів буде виводиться повідомлення «Помилка №928, рахунок обмежений». Ви можете погасити заборгованість шляхом поповнення картки або безпосередньо карткового рахунку у відділенні Банку або переказавши кошти на картку безготівковим шляхом. При цьому варто пам’ятати, що під час миттєвого поповнення картки (у відділенні або переказом онлайн) погашення заборгованості по рахунку відбувається наступного робочого дня! Після погашення заборгованості за картковим рахунком картка стає доступна для видаткових операцій.
Всі картки Credit Agricole міжнародного класу. Це означає, що не залежно від того, в якій валюті картковий рахунок, до якого їх відкрито, Ви зможете розрахуватися ними по всьому світі. Якщо валюта розрахунку відрізняється від валюти карткового рахунку, суму буде автоматично сконвертовано в валюту рахунку за курсом конвертації, встановленим Банком та/або міжнародними платіжними системами.
З прикладами такої конвертації Ви можете ознайомитися в наших інформаційних постах на Facebook (1, 2, 3).
Якщо при розрахунку або знятті коштів платіжний термінал або банкомат вертають помилку про відмову в операції, можливо це сталося через те, що спрацювали карткові обмеження за певними типами операцій. Це налаштування Банк зробив для безпеки Ваших коштів.
Ви маєте змогу власноруч керувати лімітами на зняття готівки, безготівкові розрахунки або розрахунки в мережі Інтернет за Вашою карткою за допомогою Інтернет-банкінгу «i-Bank» або у відділенні CREDIT AGRICOLE.
Для цього CREDIT AGRICOLE пропонує Вам зручний сервіс зміни лімітів за Вашою карткою:
Ви можете зменшити або збільшити (в межах, визначених чинним банківським законодавством) за своєю карткою обмеження на такі види операцій, як:
Для встановлення потрібних значень обмежень необхідно:
Таку зміну лімітів на операції за Вашою карткою Ви можете провадити на строк від 1 доби до закінчення терміну дії картки.
Ця сама послуга зміни передвстановлених обмежень на операції за Вашою карткою доступна також на відділенні Банку. Послуга тарифікується відповідно до чинних тарифів Банку.
Так, час від часу Credit Agricole проводить певні Акції або промо-кампанії для держателів своїх карток. При цьому про умови та правила такої кампанії Банк заздалегідь сповіщає клієнтів шляхом розміщення відповідної інформації на сайті Банку у розділі Акції, у офіційній спільноті Credit Agricole Ukraine у Facebook, в медіа або зверненням особисто до клієнта телефоном або поштовим листом.
Окрім цього, Міжнародні платіжні системи забезпечують для держателів карток довготривалі програми лояльності, за якими клієнти зможуть отримати знижки та бонусні пропозиції в певних торгівельних точках.
Так, наприклад, у міжнародної платіжної системи Visa є таке просте глобальне рішення як Додаток Visa Explore, розроблений для інформування власників карток Visa про переваги преміальної платформи, яка дозволяє зробити покупки з Visa швидше, простіше та економічніше.
Власник картки Visa може легко знайти спеціальні пропозиції та акції поруч із місцем свого знаходження в Україні та за кордоном – все, що необхідно. Від туристичних пропозицій до ресторанів, розваг і магазинів.
Основні функції:
Ознайомитись з інструкцією з установки та використання>> та Завантажити додаток (посилання за посиланням).
Міжнародна платіжна система MasterCard розробила свою платформу, яка має назву «Більше» і дозволяє клієнтам отримувати знижки на певні речі, розраховуючись за будь-які покупки карткою Mastercard.
Для приєднання до програми:
В Програмі можуть приймати участь будь-які картки MasterCard.
Для відкриття картки необхідно надати:
Окрім того, для:
Всі операції в банкоматі виконуються шляхом натискання відповідних клавіш поруч з екраном банкомату та на клавіатурі.
Початок роботи:
Увага! Після третього невірного набору ПІН-коду банкомат не поверне Вашу картку з міркувань безпеки.
Вибір операції:
Оберіть потрібну Вам операцію з переліку, який виводиться на екран банкомату: «ЗАЛИШОК НА РАХУНКУ», «ВИДАЧА ГОТІВКИ», «МІНІ-ВИПИСКА» або «ПЛАТІЖ».
Залишок на рахунку:
Отримання готівки:
Увага! Банкноти, які не були забрані протягом 20 секунд, залишаються в банкоматі!
Міні-виписка:
Повторення операції:
Якщо Ви бажаєте повторити будь-яку з операцій, натисніть клавішу «Так» поруч з надписом «Чи бажаєте продовжити роботу?» та оберіть потрібну операцію.
Завершення роботи:
Якщо Ви бажаєте завершити роботу з банкоматом, натисніть клавішу «Ні». Банкомат повинен видати Вам картку та чек. Картку необхідно забрати протягом 30 секунд;
Увага! Забуті картки вилучаються банкоматом!
CREDIT AGRICOLE піклується про безпеку платежів своїх Клієнтів, тому автоматично та безкоштовно підключає технологію 3D Secure за всіма без виключення картками, емітованими Банком.
У такому випадку допомогу у активації сервісу Вам зможе надати Контакт-центр Банку. Вам необхідно зателефонувати на номери Гарячої лінії, які зазначено на звороті Вашої картки.
Для миттєвих передвипущених карток, на яких не зазначено і’мя держателя, необхідно ввести в поле «Ім’я та прізвище на картці» слово INSTANT.
При триразовому невірному введенні даних для активації або у процесі користування послугою, картка блокується для виконання операцій в мережі Інтернет. Для розблокування необхідно звернутися на Гарячу лінію Банку за телефонами, які зазначено на звороті Вашої картки.
Якщо екранні форми за послугою 3D Secure потребують введення одноразового цифрового паролю, а він не надходить на Ваш мобільний телефон, будь ласка, переконатися в тому, що:
- Ваш мобільний телефон включений, рахунок не заблокований, і Ви перебуваєте в зоні прийому сигналу оператора зв'язку;
- у вас достатньо вільного місця SIM-карти для прийому нових SMS-повідомлень (при необхідності, видаліть, будь ласка, старі SMS);
- Рахунок не заблокований, Ваш тарифний план передбачає отримання SMS-повідомлень і підключений роумінг (якщо Ви перебуваєте за межами домашньої мережі).
Якщо всі ці умови виконуються, будь ласка, повторіть спробу оплати або зателефонуйте на телефони Гарячої лінії, які зазначено на звороті Вашої картки.
Якщо інтернет-магазин не підтримує технологію 3D Secure (на сайті інтернет-магазину не розміщені логотипи Verified by Visa чи MasterCard® SecureCode ™), провести платіж можна, вказавши реквізити карти, які запитує інтернет-магазин. При цьому платіж не буде захищений технологією 3D Secure.
Це бонусна програма, в якій учасники програми за оплати карткою Mastercard накопичують бали, які потім можуть обмінювати на пропозиції з каталогу (знижки, участь у розіграшах).
Необхідно зареєструватись на сайті Програми та зареєcтрувати хоча б одну картку Mastercard®.
Всі картки Mastercard®, що випущені в Україні та які банк підтвердив для участі у Програмі. Картки Maestro не беруть участі в Програмі.
Після перезапуску Програми та підключення до неї банку, необхідно заново пройти процес реєстрації і прив'язати до свого персонального кабінету картки, включаючи ті, які вже були прив’язані в кабінеті першої версії платформи.
Якщо карта раніше брала участь в Програмі, накопичені бали (в тому числі і за період під час недоступності Програми) будуть відображатись в особистому кабінеті.
Важливо: Участь картки у Програмі має бути підтверджена банком.
З 01.08.2020 у клієнтів тих банків, які не підтвердять участь у Програмі і не здійснять завантаження своїх карток у систему Програми, накопичені бали за минулий період будуть анульовані.
Перевірити поточний баланс балів можна на персональній сторінці на сайті Програми.
Ви отримуєте бали за покупки, що перевищують 50 грн, здійснені за допомогою вашої картки Mastercard®.
Обмеження суми транзакції не поширюються на оплату проїзду в громадському транспорті (Київський метрополітен, швидкісний трамвай і фунікулер).
Важливо: транзакцію у транспорті зараховують тільки тоді, коли ви сплатили за проїзд безконтактною карткою Mastercard® через брендований турнікет Mastercard.
Є кілька категорій транзакцій, за які ви не отримуєте бали. Їх перераховано в Офіційних правилах Програми.
Ви отримаєте 1 бал за 1 транзакцію незалежно від суми покупки, але вона має становити щонайменше 50 грн. За одну транзакцію, здійснену за допомогою NFC*-технології з використанням смартфона чи смарт-годинника, ви отримаєте 2 бали незалежно від суми покупки, але вона має становити щонайменше 50 грн.
* NFC (Near Field Communication) — технологія бездротового високочастотного зв’язку малого радіусу дії «за один дотик». Ця технологія дає можливість обміну даними між
пристроями, насамперед смартфонами й безконтактними платіжними терміналами, що перебувають на відстані приблизно 10 см.
Обмеження суми транзакції не поширюється на оплату проїзду в громадському транспорті (Київський метрополітен, швидкісний трамвай і фунікулер), якщо ви сплатили безконтактною карткою Mastercard® через брендований турнікет Mastercard.
Бали на ваш рахунок зараховуються автоматично від двох до десяти днів. Проте майте на увазі, що обробка операцій і нарахування балів за транзакції, здійснені за межами України, може зайняти до п’яти тижнів від дати проведення операції.
Тому бали можуть не бути нараховані в день покупки або наступного дня.
Не за всі транзакції можна отримати бали. Транзакції, за які не нараховуються бали:
Так, ви отримуєте в подарунок:
Ви можете зареєструвати на своїй персональній сторінці Програми необмежену кількість карток. Баланси балів по декількох платіжних картках будуть об’єднані. Якщо картки зареєстровано за різними учасниками, об’єднати або перереєструвати такі картки вже не можна.
Ви можете обміняти свої бали на різні пропозиції. Ознайомитися з деякими пропозиціями можна на сайті Програми.
Щоб ознайомитися з повним переліком пропозицій необхідно зареєструватися.
Обміняти бали можна тільки через сайт Програми, зайдіть на свою персональну сторінку й оберіть пропозицію в каталозі.
На жаль, замовлення не можна ні повернути, ні замінити.
У вашому особистому кабінеті міститься інформація про всі здійснені за допомогою вашої картки транзакції та отриману кількість балів. Є кілька категорій транзакцій, за які ви не отримуєте бали, вони перераховані в Офіційних правилах Програми. https://bilshe.mastercard.ua/terms_and_conditions.html
Також зверніть увагу, що бали зараховуються терміном від двох до десяти днів.
Якщо ви вважаєте, що транзакція, яка не була врахована, не підпадає під жодну з цих категорій, надсилайте банківську виписку, яка підтвердить, що транзакція здійснена, на електронну адресу bilshe_info@mastercard.com.
Про всі розбіжності в кількості балів необхідно повідомляти протягом трьох місяців із дати покупки.
Рекомендовано використовувати останні версії інтернет браузерів. Для входу в особистий кабінет необхідно ввести номер мобільного телефону - без пробілів та додаткових символів, та пароль, створений при реєстрації. Якщо ви забули пароль, скористайтесь функцією «Забули пароль?» на сайті.
Якщо ви бажаєте видалити картку з особистого кабінету, необхідно в розділі "Картки" скористатися функцією "Видалити картку".
Так, картку можна зареєструвати ще раз.
У програмі можна зареєструвати лише картки Mastercard®, випущені в Україні та підтверджені для участі у Програмі банком.
Переконайтесь, що це так (визначити картку Mastercard® можна по першій цифрі 5****).
Перевірте чи введені дані коректні.
Це окремий каталог Mastercard Більше зі спеціальними преміальними пропозиціями та акціями, який доступний користувачам, що зареєстрували в Програмі хоча б одну картку рівня Platinum, World Black Edition чи World Elite.
На пропозиції з цього каталогу можна обміняти лише бали, накопичені картками рівня Platinum, World Black Edition чи World Elite. Баланс таких преміальних балів відображається в особистому кабінеті окремо від балансу балів по іншим зареєстрованим карткам.
Це спеціальна пропозиція для учасників програми Mastercard Більше, під час проведення якої кожен користувач може обміняти 10 балів на участь та покрутити колесо. Колесо сюрпризів безпрограшне, в ньому можна виграти додаткові бали, сертифікати, знижки, фізичні подарунки та цінні призи. Крутити колесо можна тричі на добу. Повернути чи обміняти винагороду неможливо.