Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Задати питання
Онлайн консультант

Очікування оператора...

Онлайн консультант

ВЕСЬ БАНК САМЕ ДЛЯ ВАС 

Часті питання та відповіді у зв’язку з карантином

Звертаємо вашу увагу, що наш Контакт-центр працює у звичайному режимі.

Проте з великою кількістю звернень час очікування на з'єднання може бути більшим, ніж зазвичай.

Рекомендуємо ознайомитись з переліком найчастіших запитань, нижче відповіді на них:

Як оплачувати за автокредит/кредит готівкою?

Регулярні платежі ви можете здійснювати через наступні сервіси:

  • Онлайн-банкінг i-Bank, мобільний додаток на Android та iPhone для клієнтів, які мають платіжну картку Credit Agricole. Це самий простий спосіб оплати за кредит - всього в три кліки та без комісії.
  • Термінали самообслуговування при необхідності оплати готівкою.
  • На сайті банку для оплати з картки іншого банку. Потрібно обрати в меню своє місто, розділ "Кредити", та обрати Credit Agricole Bank.

Що робити з платежем по кредиту/кредитній карті?

Згідно із законом Банк не буде застосовувати штрафні санкції чи підвищенні відсоткові ставки для тих клієнтів, які не зможуть вчасно погашати платежі за кредитом.

Зверніть увагу, що даний закон не звільняє клієнта від платежів по кредиту за березень-квітень.

Я не можу відключити ліміти у веб-версії, що робити?

Тимчасово відключити ліміт можливо тільки у мобільному додатку, завантажити додаток можливо за посиланням:

Для Android https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.creditagricole.mobile.app

Для IOS  https://apps.apple.com/us/app/id1490851662

Мені потрібно зняти валюту з рахунку.

Останніми днями, дійсно, є нестача валюти в касах банків. Це спричинено підвищенням попиту населення на готівкову валюту. У зв'язку з припиненням авіаперевезень та закриття кордонів готівкові долари та євро доставляються в Україну із затримкою.

Тимчасом, рекомендуємо Вам зняти гривню, здійснити обмін валют в Інтернет-банкінгу чи зачекати урегулювання ситуації.

Обслуговуюче відділення закрите, що робити?

Ви можете звернутись у будь-яке зручне відділення по місцю проживання.

Чи працюють відділення?

Так, ось тут детальніша інформація щодо режиму роботи: https://credit-agricole.ua/o-banke/pres-centr/novini/shchodo-rezhimu-roboti-viddilen-na-period-karantinu-912

Термін дії моєї платіжної кратки закінчується в березні/квітні 2020 р. Що робити?

Інформуємо вас, що Credit Agricole продовжив  на три місяці термін дії платіжних карток, термін дії яких закінчується в березні та квітні 2020 р.

Таким чином платіжні картки, термін дії яких повинен був закінчитися:

  • до 31.03.2020 - пролонговані до 30.06.2020
  • до 30.04.2020 - пролонговані до 31.07.2020

Детальну інформацію про функціонал пролонгованої картки дивіться за посиланням.

Оцінити роботу відділення
Як додати картку у Google Pay
Перекази з картки на картку
Інтернет-банкінг «i-Bank»
Оплата за кредит, комунальні послуги та сервіси
Кредитний калькулятор
Акції
Зворотній зв'язок
Заявка на довідку/виписку
Заявка на GSM банкінг
Бонусна Програма MasterCard® Rewards