Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Програма винагород MasterCard
Каталог подарунків World MasterCard

Провідний спеціаліст з питань політики та методології Управління деонтології

Вимоги до кандидатів:

  • Освіта: вища економічна/юридична;
  • Досвід роботи: бажано 2 роки  у банківській сфері на позиції спеціаліста з комплаєнсу, операційних ризиків, аудитора, юриста;
  • Англійська – рівень вище середнього (вміння розуміти, розмовляти, читати, писати);

Додаткові знання на вміння: 

  • Висока працездатність;
  • Висока здатність до навчання;
  • Реальна готовність отримувати нові знання;
  • Аналітичні здібності, вміння аналізувати різнопланову інформацію та робити висновки;
  • Вміння швидко переключатися між декількома задачами;
  • Вміння розставляти пріоритети;
  • Знання та вміння пошуку інформації в  Internet;
  • Вільне володіння ПЗ Microsoft Office (ведення баз даних, створення звітів в Excel, створення презентацій в PowerPoint);

Особисті якості:

  • Відповідальність, посидючість, добропорядність, бажання отримувати нові знання, комунікабельність, вміння працювати в команді, стресостійкість.


Функціональні обов’язки:

  • Методологічна робота з питань захисту персональних даних,  конфлікту інтересів, нових продуктів та видів діяльності, скарг клієнтів та інших комплаєнс питань;
  • Адаптування та впровадження нових процедур Групи Credit Agricole S.A. (FIDES) та внесення змін до існуючих відповідно до чинного законодавства з питань комплаєнсу;
  • Контроль за дотриманням вимог Кодексу поведінки, процедури конфлікту інтересів, політики раннього інформування (whistleblowing), процедури про виявлені порушення чинного законодавства, внутрішніх нормативних документів та інші інциденти, в т.ч. пов’язаних із  шахрайством і хабарництвом;
  • Координація NAP-процесу (впровадження нових видів діяльності та продуктів): підготування  та консолідація висновків лінії управління Комплаєнс щодо продуктів, які виносяться на розгляд Комітету з впровадження нових виді діяльності та продуктів, участь в засіданнях pre-NAP Комітету;
  • Follow-up рішень, прийнятих на NAP-Комітеті;
  • Розробка та контроль за планами заходів, спрямованих на виправлення виявлених дисфункцій та порушень, в т.ч. за результатами перевірок зовнішньо-контролюючих органів;
  • Моніторинг ефективності заходів та контролів, що реалізовуються для попередження репутаційних ризиків;
  • Ведення відповідних баз даних;
  • Розробка та виконання контролів відповідно до погодженого плану;
  • Проведення оцінки ризиків з питань комплаєнсу;
  • Звітність керівництву Банку та Групі.


Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування та стабільна робота в одній із провідних банківських груп Європи;
  • Фіксована ринкова заробітна платня, річна премія за результатами роботи;
  • Соціальний пакет у відповідності до КЗпП (медичне страхування, страхування життя, відпустка 28 календарних днів, корпоративні курси англійської мови);
  • Зручне розташування офісу в центрі Києва.
Відправлення резюме
Прикріпити файл:
Дозволено приєднувати тільки: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб максимум)
Перекази з картки на картку
Інтернет-банкінг «i-Bank»
Комунальні послуги, поповнити мобільний
Кредитний калькулятор
Акції
Зворотній зв'язок
Заявка на довідку/виписку
Заявка на GSM банкінг
Оцінити роботу відділення
Бонусна Програма MasterCard® Rewards