Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Procurement specialist

Функціональні обов’язки:

  • Координація співпраці Банку з постачальниками, огляд умов співпраці, проведення переговорів;
  • Підготовка договорів за результатами тендера, їх узгодження з постачальниками і структурними підрозділами Банку.
  • Робота з первинними бухгалтерськими документами рахунки-фактури, довіреності, акти про виконання робіт і т.д.
  • Забезпечення належного обліку, зберігання документації бази даних, договорів, довіреностей і т.д. Робота з програмним забезпеченням «IT — Підприємство» ERP Банку.
  • Своєчасне подання певної звітної документації, контроль правильності даних.

  • Суворе дотримання внутрішніх нормативних документів Банку, нерозголошення інформації, що становить комерційну таємницю або носить конфіденційний характер.

Вимоги до кандидатів:

  • Ступінь бакалавра / магістра перевага віддається економічним / юридичної освіти;

  • Професійний досвід управління договорами 2 роки;

  • Знання основних норм законодавства, пов’язаних з управлінням господарськими договорами;

  • Хороші навички ділового спілкування;

  • Англійська мова — середній рівень;

Відправлення резюме
Прикріпити файл:
Дозволено приєднувати тільки: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб максимум)
Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно