Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Менеджер з організації ділових поїздок

Вітаємо!

Креді Агріколь Банк, власник якого - Credit Agricole Group (Франція) – це компанія можливостей! Ми щодня піклуємося про добробут, комфорт, здоров’я та безпеку кожного співробітника. Понад те, ми дбаємо про розширення кругозору, дозвілля та активний спосіб життя нашої команди, організовуючи безліч тренінгів, спортивних та корпоративних заходів.

Усі наші співробітники мають:

  • стабільну, своєчасну і конкурентну зарплату та бонуси;

  • соціальні гарантії (офіційне працевлаштування, оплачувані лікарняні та відпустки (28 днів)), а також медичне страхування та страхування життя;

  • навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії;

  • надійну команду з професійним керівництвом та високу експертизу й допомогу у вирішенні робочих питань.

    Наразі маємо вакансію Менеджер з організації ділових поїздок.

    Функціональні обов’язки:

  • Організація відряджень співробітників Банку в межах України, як через контрагентів, які співпрацюють з Банком, так і самостійно:

  • Пошук оптимальних варіантів для відрядження (з огляду на ціну, маршрут і т.д.);

  • Бронювання розміщення в готелях для співробітників Банку, організація оплати за розміщення по безготівковому розрахунку;

  • Замовлення та бронювання авіаквитків/залізничних квитків для співробітників Банку.

  • Оформлення наказів про відрядження співробітників Банку в межах України.

  • Внесення даних щодо розрахунків до програмного комплексу IT-Підприємство.

  • Моніторинг готельного ринку з метою забезпечення своєчасного оновлення цін на проживання співробітників.

  • Ведення переговорів з постачальниками готельних послуг з метою отримання найкращої пропозиції. Заключення договорів за результатами переговорів.

  • Контроль за використанням бюджету та підготовка звіту по використанню бюджету на відрядження співробітників.

  • Підготовка звітів Carbon footprint в рамках дотримання Корпоративної політики соціальної відповідальності.

  • Підбір локацій для проведення корпоративних заходів.

Побажання до знань та досвіду:

  • Вища освіта;

  • Досвід роботи від 3-ох років на аналогічних посадах, знання ринку;

  • Навики і знання у сфері оформлення відряджень;

  • Навики ділового спілкування та вирішення спірних питань.

  • Навики ведення перемовин.

  • Навики роботи з первинною документацією.

  • Вільне володіння українською, а також англійською мовою на рівні, не нижче Intermediate.

 

Декілька років поспіль Креді Агріколь - один з найкращих роботодавців України. В Банку працює понад 2400 співробітників. Станьте і ви частиною професійної і дружньої команди!

Сподобалась вакансія? Надсилай своє резюме!

Відправлення резюме
Прикріпити файл:
Дозволено приєднувати тільки: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб максимум)
Програма винагород Mastercard
Мобільний додаток СА+
Як додати картку у Apple Pay
Як додати картку у Google Pay
Перекази з картки на картку
Інтернет-банкінг «i-Bank»
Оплата за кредит, комунальні послуги та сервіси
Оцініть задоволеність сайтом
Бонусна Програма MasterCard® Rewards