Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Менеджер впровадження CRM системи

Вимоги до кандидатів:


  • Досвід роботи в прямих продажах МСБ або корпоративного бізнесу з використанням систем CRM не менше 3 років;
  • Досвід роботи в побудові системи продажів МСБ або корпоративного бізнесу не менше 1 року;
  • Досвід написання бізнес-вимог для програмних комплексів буде додатковою перевагою;
  • Знання англійської мови (від Intermediate)
  • Досвід в побудові та оптимізації процесів для клієнтів МСБ або корпоративного бізнесу


Функціональні обов’язки:


  • Участь у розробці бізнес-вимог до системи CRM за напрямком клієнтів МСБ та корпоративного бізнесу.
  • Участь у побудові та оптимізації процесів, пов’язаних з продажами продуктів клієнтам МСБ та корпоративного бізнесу.
  • Участь у розробці внутрішніх нормативних документів


Ми пропонуємо:


  • Офіційне працевлаштування та стабільна робота в одній із провідних банківських груп Європи;
  • Фіксована ринкова заробітна платня, річна премія за результатами роботи;
  • Соціальний пакет у відповідності до КЗпП та медичне страхування від банку для лояльних співробітників;
  • Можливості професійного зростання, пільгове навчання англійській мові, внутрішні та зовнішні професійні тренінги;
Відправлення резюме
Прикріпити файл:
Дозволено приєднувати тільки: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб максимум)
Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно