Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Бонусна Програма MasterCard® Rewards
Каталог подарунків World MasterCard

Керівник напрямку CRM департаменту розвитку роздрібного бізнесу

Функціональні обов’язки:

  • Запуск та управління організацією CRM в банку з боку роздрібного бізнесу;
  • Планування та впровадження CRM стратегій в банку спрямованих на залучення, утримання та лояльність роздрібних клієнтів банку;
  • Визначення структури CRM платформи з врахуванням всіх банківських каналів взаємодії з клієнтами (відділення, контакт центр, сайт, імейлінг, смс, інтернет банкінг та мобільний додаток і т.п.) та отримання інформації на основних стадіях життєвого циклу клієнта;
  • Картографування клієнтського шляху аналізуючи точки дотику клієнта з банком та максимізуючи комерційні можливості в цих точках;
  • Тісну співпрацю з іншими підрозділами для ефективної роботи CRM у всіх аспектах банку;
  • Моніторинг за прямими комунікаціями з клієнтом за допомогою CRM;
  • Запуск та управління подіями (продукту, в життєвому циклі клієнта) та кампаніями (з адаптації, продуктовими, залучення та утримання роздрібних клієнтів);
  • Забезпечення ефективної сегментації роздрібних клієнтів для таргетування маркетингових активностей, впорядкування збору якісних клієнтських даних;
  • Розробку тестових стратегій для всіх аспектів CRM для забезпечення найбільш ефективного підходу в продажу роздрібних продуктів;
  • Аналіз даних та підготовка регулярних звітів щодо обробки клієнтів, подій та кампаній, впровадження та моніторинг ключових показників для подій та кампаній.


Вимоги до кандидатів:

  • Значний досвід в запуску та організації CRM бажано в роздрібному бізнесі банку;
  • Важливий досвід у direct-маркетингу та digital маркетингу, бажано в банку;
  • Глибоке розуміння клієнтського шляху в роздрібному бізнесі, життєвих циклів роздрібних банківських продуктів та клієнтів, потреб роздрібних клієнтів;
  • Досвід у запуску кампаній від ідеї, підготовки пропозиції до контролю впровадження;
  • Досвід у залученні клієнтів, активації та утриманні клієнтів;
  • Сильні комунікаційні навички, що спонукатимуть співробітництво в банку задля результативного запуску CRM;
  • Англійська на рівні не нижче Upper-Intermediate;
  • Освіта в маркетингу або в аналогічному напрямку бажана для цієї позиції;
  • Не менше 3 років банківського досвіду бажано в CRM, маркетингу або роздрібних продажах на провідних позиціях;
  • Високі аналітичні здібності в аналізі великих масивів даних.
Відправлення резюме
Прикріпити файл:
Дозволено приєднувати тільки: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб максимум)