Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Фахівець з ведення закупівель та договорів напрямку IT

Функціональні обов'язки:

 

  • Ефективне і своєчасне проведення тендерів і чутливих закупівель (IT, IT Sec, проектні закупівлі), комунікація з внутрішніми клієнтами;
  • Координація взаємодії Банку з ключовими партнерами, огляд умов співпраці, проведення переговорів;
  • Аналіз потреб внутрішнього клієнтського і зовнішнього ринків, що пропонують товари і послуги в рамках конкретних закупівель, тендерів і на постійній основі;
  • Підготовка контрактів за результатами тендерів, їх узгодження з постачальниками і структурними підрозділами Банку;
  • Забезпечення належного обліку, зберігання документації (бази даних, договорів, довіреностей і т.д.).
  • Робота з програмним пакетом 'IT - Підприємство' (ERP Банку);
  • Своєчасне подання певної звітної документації, контроль правильності даних;
  • Суворе дотримання внутрішніх нормативних документів Банку, нерозголошення інформації, що становить комерційну таємницю або носить конфіденційний характер.

Вимоги до кандидатів:

  • Професійний досвід тендерів, починаючи з 3 років в ІТ-сфері;
  • Знання у сфері закупівель, ціноутворення, контролю ринку;
  • Перевага кандидатам з базовими навичками роботи з первинними бухгалтерськими документами (рахунками-фактурами, дорученнями, сертифікатами про закінчення тощо);
  • Хороші навички ділового спілкування;
  • Англійська - середній рівень і вище;
  • Висока особиста відповідальність і точність, увага до деталей;

 

Відправлення резюме
Прикріпити файл:
Дозволено приєднувати тільки: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб максимум)
Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно