Досвід роботі від 3х років за відповідним напрямком у міжнародній компанії;
Гарні комунікаційні та міжособистісні навички;
Відмінні презентаційні навички;
Англійська мова – вище середнього (B2).
Функціональні обов’язки:
Адаптація корпоративних тренінгових матеріалів (включаючи електронне навчання) до локальних потреб;
Розробка та впровадження нових тренінгових програм;
Проведення тренінгів за напрямком «Soft Skills», а саме: «Продажі», «Навички ефективного спілкування», «Презентаційні навики», «Тайм-менеджмент» та інші;
Організація та підтримка різноманітних тренінгів з підрядниками;
Адміністративна робота: запрошення учасників, зворотній зв'язок, звітність;
Участь у інших проектах Департаменту по роботі з персоналом.