Contact Center

0 800 30 5555
безкоштовно по Україні

+380 44 495 22 77
для міжнародних дзвінків

Головний офіс

м. Київ
01004, вул. Пушкінська, 42/4

map Адреси відділень
та банкоматів

Головна / Приватним клієнтам / Інформація для клієнтів / Інформація для клієнтів східного регіону printдрук

Інформація для клієнтів східного регіону

Шановні клієнти!

На сайті Ви можете ознайомитися з графіком роботи відділень у Донецькому і Луганському регіоні, яка оновлюється щодня.

Розклад роботи відділень

Кредити:

Способи погашення кредитів вказані в розділі Погашення кредитів

Увага! За кредитними договорами, що оформленні у відділеннях ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», які знаходяться на території проведення АТО, відповідно Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» Банк скасовує нараховані з 14.04.2014 р. та призупиняє нарахування пені та штрафних санкцій за невиконання зобов’язань.

Чи вважається теперішня ситуація форс-мажорними обставинами?

Згідно із Законом України форс-мажорні обставини відповідно до умов зовнішньоторговельних угод, міжнародних договорів та обставин непереборної сили (чи стихійного лиха) на території України засвідчує виключно Торгово-промислова палата України.

Депозити:

Що буде з моїм чинним депозитом?

Ваш депозит продовжуватиме діяти до закінчення його строку. Після цього, відповідного до умов договору, він буде або автоматично продовжений на новий строк або гроші будуть переведені на Ваш поточний або картковий рахунок.

Чи зможу я отримати свій депозит?

Ви можете здійснювати операцій за поточними, вкладними (депозитними) рахунками (зняття, перерахування коштів тощо), для цього:
1. Звернутись в будь-яке зручне для обслуговування відділення Банку, розташоване на материковій частині України
2. При собі мати оригінали документів:

  • паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу резидента або нерезидента;
  • документ, виданий органом Державної податкової служби України, що засвідчує реєстрацію фізичної особи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (надалі – податковий номер);
  • оригінал договору банківського вкладу (в разі дострокового розірвання банківського вкладу (депозиту);
  • фізичні особи, що здійснювали операції за поточними, вкладними (депозитними) рахунками на підставі довіреності (надалі - довірені особи), повинні мати оригінал довіреності, посвідчений нотаріально, або її нотаріально засвідчену копію.

Картки:

Де зняти кошти з картки

Кошти з картки, отриманої в ПАТ КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК можливо зняти

  • в будь-якому відділенні, або в банкоматі ПАТ КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК, або в будь – якому банкоматі мережі «Атмосфера» - за тарифами, встановленими на Вашій картці
Перелік відділень ПАТ КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК та банкоматів мережі «Атмосфера»
  • у відділенні, або в банкоматі будь - якого іншого банку – за тарифами того банку.

Як пере випустити платіжну карту КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, якщо відділення закрито?

Ви можете звернутись в будь-яке зручне відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, та оформити заяву на розблокування картки, надавши ідентифікуючі документи.

В разі будь-яких додаткових питань, будь ласка, звертайтесь до Довідкового центу Банку за номером 0 800 30 5555 або в будь-яке зручне для обслуговування відділення Банку, розташоване на материковій частині України.