Contact Center

0 800 30 5555
безкоштовно по Україні

+380 44 495 22 77
для міжнародних дзвінків

Головний офіс

м. Київ
01004, вул. Пушкінська, 42/4

map Адреси відділень
та банкоматів

Головна / Приватним клієнтам / Інформація для клієнтів / Інформація для клієнтів з Криму printдрук

Інформація для клієнтів з Криму

Шановні клієнти:

ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» (надалі «Банк») доводить до вашого відома порядок обслуговування рахунків клієнтів – фізичних осіб (надалі- «Клієнти»), що відкриті в Центральному відділенні м. Сімферополь та інших відділеннях ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», які були розташовані на території Автономної Республіки Крим.

З 21.04.2014 року відділення та банкомати банку припинили свою роботу на території Криму.

Роздрукувати:
Заява щодо зміни паспорту та громадянства
Заява щодо перереєстрації заставного автомобіля
Заява щодо зміни паспорту та перереєстрації заставного автомобіля

Ваші рахунки будуть переоформлені за новими документами з урахуванням вимог законодавства України та нормативно-правових актів Національного Банку України.

  • Зміна позичальником громадянства не вплине на чинність кредитного договору. Зобов’язання за ним залишатимуться чинними.
  • В разі перереєстрації автомобіля, що виступає заставою, у відповідності з чинним законодавством України, застава автомобіля зберігає силу.

Чи вважається теперішня ситуація форс-мажорними обставинами?

Згідно із Законом України форс-мажорні обставини відповідно до умов зовнішньоторговельних угод, міжнародних договорів та обставин непереборної сили (чи стихійного лиха) на території України засвідчує виключно Торгово-промислова палата України.

Кредити:

Способи погашення кредитів вказані в розділі Погашення кредитів

Я не буду здійснювати погашення свого кредиту. Я вже маю інший паспорт і громадянство РФ. Які це матиме для мене наслідки?

Після відновлення роботи судів на території Криму банк буде стягувати заборгованість в судовому порядку.

Страхування заставного майна:

Чи буде діяти договір страхування на території Криму?

Так, ваш договір страхування діятиме. Якщо Ви змінили громадянство або реєстрацію авто, просимо Вас звернутися до Довідкового центру за телефоном +38 044 495 22 77  для уточнення подальших дій.

В яких страхових компаніях можливо переоформити договір страхування?

В разі закінчення, Ваш договір страхування можна переоформити у наступних страхових компаніях:

На території Криму страхові компанії, погоджені (рекомендовані) Банком, не працюють.

  • Найближчі відділення страхових компаній, погоджених (рекомендованих) Банком, які укладають договори страхування з клієнтами, які зареєстровані та/або проживають у Криму та транспортні засоби яких мають українську реєстрацію, на материковій частині території України:

1. ПрАТ «Страхова компанія «УНІКА»
Херсонська область
Херсонська дирекція
73000, м. Херсон, вул. Дзержинського, 1
Tel: +38 067 406-21-02
e-mail: Khersonska.Dyrektsiya@uniqa.ua

Відділення
74800, м. Каховка, вул. Ворошилова, 1
Tel: +380 66 166 14 35
e-mail: Khersonska.Dyrektsiya@uniqa.ua

Центр продажів у м. Скадовськ
75700, м. Скадовськ, вул. Володарського, 51
Tel: +380 553 754 960, +380 67 320 22 79
e-mail: Khersonska.Dyrektsiya@uniqa.ua

Центр продажів у м. Каланчак
75803, смт. Каланчак, вул. Чорноморська 3, 1й поверх.
Tel: +380 675 471 042
e-mail: Khersonska.Dyrektsiya@uniqa.ua

2. ПрАТ «Акціонерна страхова компанія «ІНГО Україна»:

Філіал в м. Херсон 73001, м. Херсон, вул. Соборна, 5 Роб. +38 055 2467576
Моб. +38 095 1691116
ppupenko@ingo.ua
Філіал в м. Миколаїв 54001 м. Миколаїв, вул. Садова, 3В Роб. +38 0512 465542
Роб. +38 0512 466062
Роб. +38 0512 466063
akalmus@ingo.ua
rfomin@ingo.ua
Філіал в м. Одеса 65058 м. Одеса, пр. Шевченка, 4Д, оф. 32 Моб. +38 097 3918245
Роб. +38 048 7760001
Роб. +38 048 7760002

vpogoretskiy@ingo.ua
mkravchencko@ingo.ua
olinnik@ingo.ua

Інші страхові компанії (погоджені (рекомендовані) Банком) з клієнтами, які зареєстровані та/або проживають у Криму, на материковій частині території України договори страхування не укладають.

  • Телефони гарячої лінії Страхових компаній

1. ПрАТ «СК «УНІКА» - цілодобовий інформаційний центр 0 800 600-600

2. ПрАТ «АСК «ІНГО» - 0 800 305 553 – безкоштовно зі стаціонарних та моб. телефонів по Україні, факс: 044 490 2748.

Договір страхування з ПрАТ «СК «УНІКА» або ПрАТ «АСК «ІНГО» можливо також переоформити в будь-якому відділенні КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу на материковій частині території України. Перелік відділень

За Вашим зверненням КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК може розглянути можливість сплати страхового платежу в рамках програми страхування КАСКО траншами. Для цього Вам необхідно звернутися до відділення на материковій частині України.

Депозити:

При здійсненні операцій за поточними, вкладними (депозитними) рахунками необхідно:
1. Звернутись в будь-яке зручне для обслуговування відділення Банку, розташоване на материковій частині України Перелік відділень
2. При собі мати оригінали документів:

  • паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу резидента або нерезидента;
  • документ, виданий органом Державної податкової служби України, що засвідчує реєстрацію фізичної особи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (надалі – податковий номер);
  • оригінал договору банківського вкладу (в разі дострокового розірвання банківського вкладу (депозиту);
  • фізичні особи, що здійснювали операції за поточними, вкладними (депозитними) рахунками на підставі довіреності (надалі - довірені особи), повинні мати оригінал довіреності, посвідчений нотаріально, або її нотаріально засвідчену копію.

Що буде з моїм чинним депозитом?

Ваш депозит продовжуватиме діяти до закінчення його строку. Після цього, відповідного до умов договору, він буде або автоматично продовжений на новий строк або гроші будуть переведені на Ваш поточний або картковий рахунок.

Чи зможу я отримати свій депозит, доступ до залишків на своїх рахунках із паспортом громадянина Російської Федерації?

Для запобігання ускладнень ми рекомендуємо Вам здійснювати операції за Вашими поточними, вкладними (депозитними) рахунками з паспортом громадянина України та податковим номером, виданий органом Державної податкової служби України.

Роздрукувати Заява щодо зміни паспорту та громадянства.

Ваші рахунки будуть переоформлені за новими документами з урахуванням вимог законодавства України та нормативно-правових актів Національного Банку України.

Картки:

У мене заблокована платіжна карта КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу. Де мені написати заяву на її розблокування?

Ви можете звернутись в будь-яке зручне відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, розташоване на материковій частині території України (наприклад, в Херсонський області) та оформити заяву на розблокування картки, надавши ідентифікуючі документи. Перелік відділень

Якщо я отримую зарплату на картку або у мене є платіжна картка КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, чи можу я нею користуватися в Криму?

Ваша картка продовжуватиме діяти до закінчення строку, на який її було видано.

Чи існують обмеження на зняття готівкових коштів у банкоматах і в касах відділень у Криму?

КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК не встановлював спеціальних обмежень щодо зняття готівкових коштів по випущених ним картках. Проте, обмеження можуть бути встановлені тим банком, в касі чи банкоматі якого ви намагатиметесь отримати кошти.

Інтернет-банк:

Чи зможу скористатися сервісом Інтернет-банкінгу?

Клієнти, які вже підключились до сервісу Інтернет-банкінг, можуть продовжувати його повноцінне використання на території Криму. При виникненні запитань щодо роботи в системі, Ви повинні звернутись до Довідкового центру або до будь-якого відділення Банку на материковій частині території України. При зверненні до відділення Ви повинні мати:

  • паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та Ваш статус резидента або нерезидента;
  • документ, виданий органом Державної податкової служби України, що засвідчує реєстрацію фізичної особи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
  • оригінал договору про дистанційне обслуговування через систему «і-Вank»;
  • Картку відкритого ключа.

В разі будь-яких додаткових питань, будь ласка, звертайтесь до Довідкового центу Банку за номером +38 044 495 22 77 або в будь-яке зручне для обслуговування відділення Банку, розташоване на материковій частині України.

Інформування клієнтів, які зареєстровані/постійно проживають на території ВЕЗ «Крим», щодо Постанови НБУ № 699 від 03.11.2014 року.