Інформація для наших клієнтів і партнерів:
Онлайн послуги:
Чому
обирають нас

Зворотній
дзвінок:
CAPTCHA
Дякуємо за заявку! Співробітники банку зв'яжуться з вами.
0 800 30 5555

безкоштовно по Україні

044 495 22 77

для міжнародних дзвінків

Часті питання

Вибір програми кредитування, оформлення та видача авто кредиту.

Як відбувається погашення кредиту?

Метод погашення кредиту та процентів в залежності від обраних позичальником умов:

  • щомісячно, платежі за кредитом розраховуються за ануїтетним методом;
  • щомісячно, тіло кредиту погашається рівними частками, проценти нараховуються на залишок заборгованості за кредитом.

Дострокове погашення кредиту відбувається без обмежень та комісій.


 

Як проходить видача кредиту після отримання гарантійного листа? Коли Я можу отримати авто?
  • Ви оплачуєте перший внесок за автомобіль у касі автосалону або банку;
  • Укладаєте договір купівлі-продажу з автосалоном;
  • Автомобіль реєструється у ДАІ. Цим займається або співробітник салону або можна самостійно зареєструвати авто;
  • Співробітник автосалону готує пакет документів та погоджує дату видачі зі співробітником відділення банку;
  • У відділенні банку відбувається підписання всіх необхідних документів;
  • На Ваше ім’я відкривається поточний рахунок з якого кошти за автомобіль перераховуються на рахунок автосалону;
  • Після того як автосалон побачить кошти на рахунку, Ви можете отримати свій автомобіль.              

          

Якщо зросла ціна на автомобіль?

Варіанти можливих дій, якщо ціна на автомобіль зросла:

  • якщо Ви маєте змогу збільшити перший внесок, щоб сума кредиту не перевищувала суму вказану у гарантійному листі, то рішення по кредиту не переглядається;
  • якщо Ви маєте змогу збільшити внесок, і хочете збільшити суму кредиту або змінити інші умови кредиту. Рішення необхідно пере узгоджувати.  
     
Якщо Я хочу змінити автомобіль?

Для зміни автомобіля Вам необхідно звернутися до акредитованого автосалону в якому є необхідне авто, та виконати наступні кроки:

  • надати той самий пакет документів;
  • оновити довідку про дохід, якщо з дати її видачі минуло більше ніж 14 днів;
  • пройти процедуру пере узгодження заявки на кредит;
  • отримати новий гарантійний лист з відміною попереднього.
     
Якщо я хочу змінити умови кредитування після отримання гарантійного листа?

Для зміни умов кредитування Вам необхідно звернутися або до автосалону або до відділення Банку, в залежності від того, куди Ви подавали документи для оформлення заявки на кредит.

Якщо Ви хочете збільшити перший внесок – Ви можете це зробити без додаткового погодження з Банком.

Якщо Ви хочете зменшити перший внесок, змінити термін кредиту, змінити програму кредитування або відсоткову ставку, Вам необхідно:

  • надати той самий пакет документів (в автосалон або відділення);
  • оновити довідку про дохід, якщо з дати її видачі минуло більше ніж 14 днів;
  • пройти процедуру переузгодження заявки на кредит;
  • отримати новий гарантійний лист з відміною попереднього.

.

Що гарантує мені отримання кредиту? Умови банку у Гарантійному листі?
  • Після прийняття позитивного рішення банк формує Гарантійний лист на ім’я клієнта. Цей документ підтверджує можливість отримання кредиту;
  • В гарантійному листі зазначені всі параметри кредиту, умови кредитування або додаткові документи за яких клієнт може отримати кредит. Виконання умов гарантійного листа є обов’язковим параметром;
  • Гарантійний лист діє 60 днів, з дати його видачі;
  • Одночасно Ви можете отримати тільки один діючий гарантійний лист. Якщо клієнт хоче змінити умови кредитування, автомобіль або автосалон – то один з гарантійних обов’язково буде анульований.

 

Що може підвищити шанси отримати кредит?
  • Позитивна кредитна історія, служить додатковим підтвердженням платоспроможності позичальника;
  • Відсутність прихованих кредитів, арештів та обтяжень рухомого та нерухомого майна;
  • Надання документів, що підтверджують наявність активів у власності. Великим плюсом будуть активи які клієнт придбав за власні кошти або у кредит (автомобілі, трактори, обладнання, інше рухоме майно, квартири, будинки, земельні ділянки, депозити, частка бізнесу, тощо);

Суттєвою перевагою при прийнятті позитивного рішення буде надання документів, які підтверджують бізнес клієнта або додатковий дохід,  а саме:

  • Угоди здачі або взяття в оренду приміщень;
  • Виписки по оборотам по рахункам;
  • Угоди про надання послуг;
  • Угоди про закупівлю продукції;
  • Угоди (акти) про виконані роботи;
  • Отримання регулярної допомоги від родичів які працюють та живуть за кордоном (довідка з банку про надходження коштів за останні 6-12 місяців, або виписка по рахунку, або надання квитанцій за останні 6-12 місяців про отримання електронних грошових переказів).  


 

Які документи, необхідно надати для укладення кредитної угоди?

Для укладення кредитної угоди, необхідно надати всі документи, що надані в автосалоні в момент подачі в банк заявки на отримання кредиту, а саме:

Документи, що ідентифікують особу/дохід клієнта:
 

  • паспорт громадянина України. Або національний паспорт громадянина іншої держави (з відміткою про дозвіл на постійне проживання в Україні) разом з посвідкою на постійне проживання;
  • ідентифікаційний податковий номер (ІПН), або копія сторінки паспорта з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
  • свідоцтво про шлюб (якщо клієнт/поручитель/майновий поручитель перебуває в зареєстрованому шлюбі);
  • свідоцтво про розірвання шлюбу або рішення суду про розірвання шлюбу з відміткою про набрання ним чинності (якщо шлюб клієнта/поручителя/майнового поручителя розірвано);
  • оригінал документів, що підтверджують дохід клієнта, дружини, фінансового поручителя (довідка про дохід для найманого працівника, податкові декларації для ФОП). 

У разі відсутності при укладанні договорів дружини/чоловіка клієнта/поручителя/майнового поручителя:
 

  • нотаріально посвідчена заява-згода дружини/чоловіка клієнта на отримання кредиту та передачу автомобіля, що є об’єктом кредитування, в заставу банку;
  • нотаріально посвідчена заява-згода дружини/чоловіка майнового поручителя на передачу автомобіля, що є об’єктом кредитування, в заставу банку;
  • нотаріально посвідчена заява-згода дружини/чоловіка поручителя на укладення договору поруки.

Документи на автомобіль, що купується:

  • укладений договір купівлі-продажу автомобіля;
  • рахунок-фактура (або специфікація на ТЗ, або накладна на ТЗ);
  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт);
  • документ, що підтверджує сплату авансового платежу за автомобіль (платіжне доручення, квитанція, другий примірник прибуткового касового ордера, виписка з поточного рахунку платника тощо);
  • страховий поліс КАСКО, та поліс страхування цивільної відповідальності ОСЦВ.

Та інші оригінали документів, що надавались в автосалон для подачі в банк заявки на отримання кредиту.

Яку суму Я можу отримати на купівлю автомобіля в кредиту?
  • Мінімальна сума кредиту – 2 000,0 дол. США (в еквіваленті);
  • Максимальна сума кредиту – 100,000 дол. США (в еквіваленті).
Які документи необхідні для подачі заявки на авто кредит?
  • Громадянський паспорт Позичальника та копія паспорту дружини/чоловіка Позичальника (всі сторінки з інформацією);
  • Довідка з податкової інспекції про присвоєння ідентифікаційного коду Позичальника;
  • Акт вибору автомобіля, специфікація або рахунок-фактура на автомобіль;
  • Інші документи за вимогою Банку.

Документи для фізичної особи:

Довідка з місця роботи Позичальника та/або дружини/чоловіка Позичальника, засвідчена в бухгалтерії не раніше ніж за 2 тижні до дня її подання до Банку, що підтверджує посаду Позичальника та/або дружини/чоловіка Позичальника та нараховану заробітну плату за останні шість місяців.

Документи для Суб’єкта Підприємницької Діяльності (СПД):

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Для СПД на спрощеній системі оподаткування:

  • свідоцтво платника єдиного податку;
  • податкова декларація платника єдиного податку фізичної особи - підприємця:
  • для першої та другої груп платників єдиного податку – за останні 2 роки;
  • для третьої та всіх наступних груп платників єдиного податку – за останні 5 кварталів.

СПД на загальній системі оподаткування:

  • витяг або довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з інформацією про основні види діяльності;
  • податкова декларація про майновий стан і доходи за останні 2 (два) роки.

Клієнт моряк повинен надати:

  • паспорт моряка;
  • довідку з крюінгової компанії з вказаною датою наступного плавання, датою початку співпраці моряка з даною крюінговою компанією та зазначенням посади;
  • контракти та довідки про плавання за останні два роки;
  • фінансового поручителя (у випадку якщо дружина клієнта безробітна або отримує низькі доходи, порівняно з щомісячними витратами на кредит);

Клієнт директор та  власник (повний або частковий) організації в якій він працює:

  • статут підприємства;
  • фінансова звітність підприємства (Ф1 та Ф2) період – 4-ий квартал минулого року та останній квартал поточного року);
  • наказ на призначення;
  • свідоцтво про державну реєстрацію підприємства;

Клієнт що має активні чи закриті кредити:

  • довідка з банку про наявність та стан кредитної заборгованості Клієнта з зазначенням дисципліни погашення кредиту;
  • кредитні договори та графік погашення.

Клієнт що проживає на території України з посвідкою на постійне місце проживання:

  • посвідка на постійне місце проживання (БЕЗСТРОКОВА);
  • ідентифікаційний код;
  • довідка про дохід або звіти для СПД (дохід повинен бути отриманий на території України);
  • підтвердження права власності на нерухоме майно на території України.
Де можна оформити заявку на авто кредит у Креді Агріколь Банку?

Для того, щоб оформити заявку на авто кредит, Ви може звернутися до автосалону або до відділення Банку, в залежності від програми кредитування.

В залежності від того, куди Ви звернулися – процес надання документів та оформлення заявки на авто кредит, відбувається по різному та умови кредитування різні.

Якщо Ви подали документи до автосалону:

Збором документів, погодженням заявки на кредит до моменту отримання гарантійного листа – повністю займається менеджер автосалону.

Якщо Ви подали документи до відділення Банку:

Збором документів, погодженням заявки на кредит до моменту отримання гарантійного листа – повністю займається співробітник нашого Банку.

Яку програму кредитування мені обрати для купівлі автомобіля у Креді Агріколь Банку?

Ми співпрацюємо тільки з офіційними автосалонами та імпортерами автомобілів в Україні. Після того як Ви вирішили який автомобіль хочете придбати в кредит, Вам необхідно обрати кредитний продукт.

У нашому Банку діє два основних типи кредитних продуктів для купівлі автомобіля:

Страхування в процесі оформлення автомобіля в кредит

Які види страхування необхідно оформити при укладенні кредитного договору?
  • Страховий поліс КАСКО;
  • Страхування цивільної відповідальності (ОСЦВ);
  • Залежно від кредитного продукту страхується життя клієнта
     
Що таке страховий поліс КАСКО?

Авто, що купується в кредит, обов’язково має бути застраховане за видом страхування повне КАСКО.

Повне КАСКО – вид страхування транспортних засобів, що передбачає відшкодування збитків при пошкодженні, загибелі та викраденні (незаконному заволодінні) транспортного засобу, але не включає в себе страхування пасажирів і вантажів, які перевозяться.

Страхування здійснюється в погодженій Банком компанії.

Страхова сума для КАСКО (сума, на яку страхується авто) – вартість авто.

Вигодо набувач за договором страхування – Банк.
 

Що таке поліс ОСЦВ?

Обов'язкове страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦВ або ОСАГО) — обов’язковий вид страхування, який забезпечує відшкодування шкоди, яку було заподіяно третій особі внаслідок ДТП.

Збитки, спричинені Вами у разі настання ДТП, відшкодовує страхова компанія:

до 100 000 грн. на одного потерпілого за шкоду, заподіяну майну ( якщо кількість постраждалих більше 5, то сума пропорційно зменшується);

до 200 000 грн. на одного потерпілого за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю
 

Що таке страхування життя від нещасних випадків?

Це страхування життя та здоров’я Позичальника. Метою страхування є фінансове забезпечення Позичальника та у разі настання страхового випадку, виплата боргу по кредиту. Страховим випадком вважається або втрата працездатності або смерть Застрахованої особи.

Де відбувається підписання страхового полісу КАСКО, ОСЦВ?

Підписання відбувається або в автосалоні або на відділенні банку. Це залежить від партнерської програми.

Чи можу я самостійно оформити договір страхування КАСКО, ОСЦВ?

Так можете, але обов’язково у страховій компанії яка являється партнером банку по конкретній програмі кредитування.

Додаткові витрати в процесі оформлення автомобіля в кредит

Перший внесок за автомобіль

Частина вартості автомобіля, яку клієнт сплачує самостійно. Оплата відбувається в автосалоні від імені фізичної особи – клієнта, або майнового поручителя (у разі наявності).  Квитанція про сплату першого внеску надається банку.

Одноразова комісія за видачу кредиту

Оплачується в момент угоди на відділенні Банку як відсоток від суми виданого кредиту. Розмір комісії залежить від кредитного продукту, і знаходиться в діапазоні від 0% до 3,5%.

Отримання витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна (ДРОРМ)

Згідно тарифів нотаріуса та регіону. Сплачується за кожен витяг по позичальнику та майновому поручителю (у разі наявності) та його / їх дружині / чоловіку.

Внесення предмета застави в ДРОРМ

Від 70 до 100 грн. згідно тарифів нотаріуса та регіону.

Нотаріальне завірення договору застави

Від 1200 до 1500 грн. залежить від регіону і сімейного стану Позичальника. Якщо Позичальник не одружений дана послуга оплачується по мінімальному тарифу, якщо одружений – по максимальному тарифу.

Державне мито

0,1% від вартості автомобіля.

Страхування транспортного засобу по ризиках КАСКО

Від 3,5 до 11% від вартості автомобіля в грошовому еквіваленті. Залежить від програми кредитування та параметрів страхування.

Страхування цивільної відповідальності власника авто

Орієнтовно від 405 до 2642 грн. Платіж залежить від регіону, вартості автомобіля та об’єму двигуна.

Збір до пенсійного фонду при реєстрації авто

Відрахування до пенсійного фонду становлять від 3% до 5% від вартості авто без ПДВ у грошовому еквіваленті та проводяться за диференційованою ставкою:

  • 3% за автомобіль вартістю до 165 прожиткових мінімумів;
  • 4% до 290 прожиткових мінімумів;
  • 5% понад 290 прожиткових мінімумів.

Приклад розрахунку №1:
Вартість авто - 100,000 грн. повинна бути розділена на 6 (результат 16,666.67 грн.). Тоді, від вартості авто віднімаємо знайдене число 16,666.67 грн. Таким чином, отримуємо суму 83,333.33, від якої знаходимо 3%, тобто, в даному випадку буде 2,500 грн.

Приклад розрахунку №2:
Вартість авто  100 000 грн. / 1,2 = 83 333,33 грн. * 3% = 2 500 грн.

Реєстрація транспортного засобу в органах ДАІ

Від 2000 до 4000 грн. залежить від регіону.

Отримання витягу з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна

Від 100 до 150 грн. згідно тарифів нотаріуса. Сплачується за кожен витяг по позичальнику та майновому поручителю (у разі наявності) та його/їх  дружині/чоловіку, якщо з дати прийняття рішення пройшло більше 30 днів.