Mastercard loyalty program
Gift catalog Mastercard
Online chat
Online consultant
The expectations of the operator...
Online consultant

Менеджер з персоналу (рекрутер)

Основні обов'язки:

  • Виявлення потреб у підборі персоналу;
  • Закриття вакансій в Головному офісі та, в разі потреби, в регіональній мережі Банку;
  • Супроводження внутрішніх переведень працівників;
  • Адміністрування системи Performance Appraisal;
  • Взаємодія з зовнішніми контрагентами;
  • Участь в інших проектах Департаменту по роботі з персоналом.


Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта (економіка, психологія, менеджмент);
  • Досвід роботи в сфері підбору персоналу - від 3 років (досвід у фінансовій сфері є додатковою перевагою);
  • Володіння техніками підбору персоналу різного рівня складності;
  • Знання англійської мови на рівні не нижче Upper-Intermediate;
  • Впевнений користувач ПК (пакет MS Office: Word, Excel, PowerPoint);
  • Орієнтованість на результат.


Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування та стабільна робота в одній із провідних банківських груп Європи;
  • Фіксована ринкова заробітна платня, річна премія за результатами роботи;
  • Соціальний пакет у відповідності до КЗпП та медичне страхування від банку для лояльних співробітників;
  • Можливості професійного зростання, пільгове навчання англійській мові, внутрішні та зовнішні професійні тренінги;
  • Зручне розташування офісу в центрі Києва.
Sending CV
To attach a file:
Allowed to connect only: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб max)
Contact center Credit Agricole
0 800 30 5555 Free