Mastercard loyalty program
Gift catalog Mastercard
Online chat
Online consultant
The expectations of the operator...
Online consultant

Менеджер управління мідл офісу міжнародного та великого корпоративного бізнесу

Функціональні обов'язки:

  • Супроводження процесу кредитної активності клієнтів міжнародного та великого корпоративного бізнесу: підготовка, перегляд, внесення змін, погодження договорів зі структурними підрозділами банку - про надання кредитної лінії, договорів грошового покриття, договорів страхування, договорів застави, корпоративних гарантій, договорів іпотеки, тощо;
  • Супроводження процесу не кредитної активності клієнтів: підготовка, перегляд, внесення змін, погодження договорів зі структурними підрозділами банку - депозитні договори, договір банківського рахунку та інші загальні положення та умови, угоди щодо операцій купівлі-продажу та обміну іноземної валюти на умовах форвард, тощо;
  • Моніторинг виконання зобов'язань та відкладальних умов за договорами.


Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта за спеціальністю Фінанси/ Банківська справа/ Бухгалтерський облік, /Економіка підприємства;
  • Досвід роботи на аналогічній або суміжній посаді від 2 років;
  • Знання англійської мови на рівні не нижче - Intermediate/ Upper-Intermediate;
  • Знання процесу кредитування юридичних осіб, знання процесу надання документарних операцій;
  • Розуміння процесу прийняття рішень щодо надання Банківської послуги;
  • Хороші комунікативні та аналітичні здібності, чесність, наполегливість, вміння пристосовуватись та вирішувати проблеми, дружелюбність, ерудованість, ініціативність;
  • Досвід роботи з програмними комплексами Банку;
  • Знання постанов НБУ;
  • Навички роботи із складанням і веденням документації;
  • Впевнений користувач ПК (насамперед, MS Excel, Word, Power Point).
Sending CV
To attach a file:
Allowed to connect only: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб max)
Contact center Credit Agricole
0 800 30 5555 Free