Mastercard loyalty program
Gift catalog Mastercard
Online chat
Online consultant
The expectations of the operator...
Online consultant

Фахівець з ведення договорів управління закупівель IT

Функціональні обов’язки:

 

  • Підготовка та супроводження договорів та ДУ з постачальниками (підготовка, супроводження та контроль);

  • Ведення договорів відповідно до внутрішніх правил Банку (Погодження з бухгалтерією, юридичним департаментом, департаментом фінансового контролю тощо);

  • Проведення переговорів з постачальниками у разі перегляду тарифів;

  • Внесення контрактів та первинних документів у ERP-систему Банку;

  • Супроводження про завершення договірних відносин (включаючи розірвання);

  • Розробка та узгодження типових форм договорів;

  • Аналіз бази договорів та здійснення комплаєнс-контролю;

  • Перевірка правовстановлюючих документів постачальників.

Вимоги до кандидатів:

  • Досвід роботи на схожих позиціях від 1го року;

  • Знання відповідного законодавства;

  • Вища освіта (економічна / юридична);

  • Англійська мова – вище середнього (рівень B-1);

  • Уважність, ретельність, гарні комунікативні здібності.

Sending CV
To attach a file:
Allowed to connect only: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб max)
Contact center Credit Agricole
0 800 30 5555 Free