Mastercard loyalty program
Gift catalog Mastercard
Online chat
Online consultant
The expectations of the operator...
Online consultant

Адміністратор систем (Управління cупроводження платіжних карток )

Вимоги до кандидатів:

  • вища освіта в галузі формаційних технологій;
  • досвід роботи за напрямком в банківській сфері від 2-х років;
  • знання/навики із підтримки мережі ATM\кіосків самообслуговування\POS-терміналів та процесу емісії платіжних карток;
  • знання/базові навики адміністрування операційних систем Windows server 2008\2012, Red Hat Enterprise Linux, SQL, Internet Information Servers.
  • досвід роботи за договорами із постачальниками та провайдерами послуг, досвід розробки технічних інструкцій;
  • загальне розуміння процесів пов’язаних із підтримкою роботи платіжних карток, операцій із використанням платіжних карток та правил міжнародних платіжних систем Visa\Master Card;
  • знання англійської мови – технічний рівень.

Функціональні обов’язки:

  • Забезпечення підтримки існуючої інфраструктури та організація запуску нових ATM\кіосків самообслуговування\POS-терміналів;
  • адміністрування та підтримка прикладного програмного забезпечення та систем за напрямком платіжних карток;
  • супроводження та виконання договорів із постачальниками та провайдерами послуг за напрямком;
  • прийняття участі у розробці технічних інструкцій та проектах за напрямком.

Ми пропонуємо:

  • Фіксована ринкова заробітна платня, річна премія за результатами роботи;
  • Соціальний пакет у відповідності до КЗпП медичне страхування, страхування життя, відпустка 28 календарних днів;
  • Зручне розташування офісу в центрі Києва біля метро, або ж можливість працювати віддалено.
Sending CV
To attach a file:
Allowed to connect only: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб max)
Contact center Credit Agricole
0 800 30 5555 Free